خبرگزاری کار ایران

به استقلالی‌ها حق بدهید، بیرانوند پنالتی گیر خوبی است؛

اکبرپور: با رفتن رحمتی، حسین حسینی ضعیف شده/ استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۷۶

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درخصوص حواشی اطراف این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باارزش باشگاه استقلال درخصوص دربی و همچنین حواشی به وجود آمده اطراف باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه داد که به شرح ذیل می‌باشد؛

استقلال باز هم در دربی باخت! نظر شما در خصوص دربی 90 چیست؟

 نمی‌توانیم بگوییم در این بازی فقط استقلال بد بازی کرد بلکه دو تیم خوب نبودند. در کل بازی خوبی از دو تیم ندیدیم اما باید بگویم استقلال ضعیف‌ترین بازی خود را انجام داد. نمی‌دانم این دقایق آخر چیست که برای این تیم معضل شده است.

به نظرتان چرا یک اتفاق دائما برای استقلال تکرار می‌شود و در لحظات آخر بازی را به حریفان می‌بازد؟

 فکر می‌کنم تمرکزشان را از دست می‌دهند. البته در دربی بازی طوری پیش رفت که استقلال نتوانست گل بزند و همین تمرکز بازیکنان را گرفت و توانشان را کم کرد. معمولاً 7 دقیقه ابتدایی و 7 دقیقه پایانی لیگ برای تیم‌ها مهم است و باید در این دقایق مراقب باشند که گل نخورند.

چرا استقلالی‌ها نمی‌توانند پنالتی خود را گل کنند؟

 بازیکنان باید بدانند که چشم 30 میلیون هوادار به آنها است و اصلاً معنی ندارد که ضربه را چیپ بزنند  یا آرام به توپ ضربه بزنند. اگر محکم و درست به توپ ضربه بزنند به هیچ عنوان گلر نمی‌تواند توپ را بگیرد، البته کمی هم باید به بازیکنان استقلال حق داد چراکه بیرانوند پنالتی‌گیر خوبی است و همین نکته هم به خراب شدن پنالتی کمک می‌کند.

دو امتیاز از چهار بازی و سقوط به مکان پانزدهم جدول برای تیمی مثل استقلال بدجور توی ذوق می‌زند!

 فعلاً چهار بازی انجام شده و نباید اینقدر نگران بود ولی به استقلالی‌ها باید گفت که تاکنون به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌اید و از این پس باید امتیاز جمع کنید. باید این نکته را هم درباره تیم استقلال گفت که چون اسکلت تیم تغییر کرده اینطور نتیجه گرفته‌اند. اگر توجه کرده باشید تیم‌هایی که شاکله تیمشان همان است و تغییر نکرده با هم هماهنگ هستند و خوب نتیجه می‌گیرند.

عملکرد استراماچونی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 استراماچونی در بازی با پرسپولیس سیستم مدرن بازی کرد با سه دفاع اما به نظر نمی‌رسید با بازیکنانی که در اختیار داشت در اجرا کردن این تفکر موفق باشد چون حتی وریا غفوری هم نمی‌توانست مثل سابق کار کند. به نظرم بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با سیستم استراماچونی آشنا شوند.

استقلال باید به مصاف ذوب برود. به نظر می‌رسد بازی سخت و نفسگیری باشد خصوصاً اینکه در این بازی منصوریان نمی‌خواهد بازنده باشد.

 الان برای استقلال هر بازی حکم فینال را دارد. به اندازه کافی امتیاز از دست داده است و نمی‌تواند دیگر امتیاز از دست بدهد و باید به نتیجه گرفتن مقابل ذوب فکر کند.

خیلی‌ها معتقدند که با جدایی رحمتی، حسینی به شدت ضعیف شده و گل‌هایی که استقلال می‌خورد مقصر اصلی‌اش این بازیکن است.

 من هم چنین اعتقادی دارم. هر انسانی رقیب نداشته باشد هیچ فعالیتی برای پیشرفت نمی‌کند. به طور حتم رفتن رحمتی انگیزه را از حسینی گرفته و اصلاً در چهار بازی استقلال خوب کار نکرده است.

چندین سال است که استقلال در خط حمله به شدت ضعیف شده و مهاجمان این تیم اصلاً کارآیی ندارند به نظر می‌رسد یکی از ضعف‌های اصلی تیم به مهاجمان این تیم بر می‌گردد.

 این مشکل فقط به مهاجمان تیم برنمی‌گردد بلکه هافبک‌های استقلال هم مقصر هستند. استقلال چندین سال برای گل زدن حداقل چهار بازیکن در منطقه 18 قدم داشت چون هافبک‌ها به مهاجمان در این منطقه اضافه می‌شدند اما در حال حاضر اینطور نیست و هافبک‌های استقلال فکر می‌کنند فقط وظیفه پاسکاری دارند.

آینده استقلال را در این فصل چطور می‌بینید؟

 به نظرم استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است ولی زمان می‌خواهد تا این بازیکنان با هم هماهنگ شوند. همانطور که گفتم فقط استقلالی‌ها از این پس باید مراقب باشند که امتیاز از دست ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز