خبرگزاری کار ایران

امید زیادی به قهرمانی استقلال دارم

اکبرپور: ضربه منشا از گل فن پرسی زیباتر بود / آینده استقلال دست حسینی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۰۶

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید شاگردان وینفرد شفر در مسیر درستی برای رسیدن به قهرمانی حضور دارند و امید زیادی دارد این اتفاق رقم بخورد.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوب برای استقلال به پایان رسید، در مقابل هم تیم فولاد تا دقیقه آخر روی دروازه فشار می‌‌آورد. همین که سه امتیاز ارزشمند به دست آمده و پس از مدت‌ها دارد روند پیروزی‌هایش را ادامه می‌دهد این ارزش دارد.

اکبرپور درباره درخشش مثلث هجومی استقلال در این دیدار گفت: این خیلی ارزشمند بود که سه بازیکنی که در نقل و انتقالات اخیر به تیم اضافه شده‌اند گلزنی کنند. مخصوصا گلی که گادوین منشا زد؛ اندازه گیری و دقت او بی نظیر بود. در فضای مجازی دیدم که گل او را با گل رابین فن پرسی مقایسه می‌کنند و باید بگویم که او از فن پرسی هم بهتر زد چرا که دروازه بان واکنش هم نشان داد اما مانع از گلزنی او نشد.

او ادامه داد: وضعیت تو به نوعی بود که اگر منشا آن را کنترل می‌کرد و سپس قصد گلزنی داشت، شانس کمی برای باز کردن دروازه حریف داشت. در مورد پاتوسی که باید بگویم بترین است و عملکرد او بر کسی پوشیده نیست. درباره ایسما هم این مشخص است که بازیکن گلزنی است و با کمترین مهلت و فرصت موفق به گلزنی شد.

اکبرپور درباره عملکرد الهیار صیادمنش در خط حمله بیان داشت: او بازیکن جوان و با استعدادی است که در آینده از او بسیار خواهیم شنید. سرعت، تکنیک و قدرت را در کنار هم دارد و این به او در نبردهای تک به تک با بازیکنان حریف کمک ویژه‌ای می‌کند. امیدوارم به مراتب تمام بازیکنان جوان فرصت بازی کردن پیدا کنند؛ شرایط به نوعی است که به ترکیب دست نزند. تمام بازیکنان فعلی تیم عالی هستند و صبور باشند تا به موقع در تیم بازی کنند.

پیشکسوت استقلال درباره ترکیب استقلال که به هماهنگی رسیده است، گفت: آقای شفر ترکیب برنده را شناخته و دست به ترکیب نمی‌زند مگر اینکه بازیکنی مصدوم یا محروم شود که البته این طبیعی است. هرچه این بازیکن‌ها در کنار هم بیشتر حضور داشته باشند انسجام تیم بیشتر خواهد شد و در نتیجه ثمره آن در بازی‌های اینچنینی مقابل فولاد مشخص می‌شود. 

اکبرپور درباره بازگشت سیدحسینی حسینی به ترکیب اصلی گفت:‌ سرمربی همیشه تصمیم گیرنده است که کدام بازیکن باشد یا کدام بازیکن نباشد. حسینی یکی از بهترین‌های کشورمان است و آینده استقلال است؛ باید همیشه این فکر را با خود داشته باشد که آینده استقلال دست حسینی است. نباید زیاد در حاشیه فرو برود و روی مسائل دیگر تمرکز کند؛ او بازیکن قابلی است و باید سرش به کار خودش گرم باشد و اگر حق‌اش باشد در ترکیب حضور پیدا می‌کند و بازی هم می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال درباره نزدیک شدن آبی‌ها به صدر جدول و زنده شدن شانس قهرمانی گفت: استقلال در روند موفقیت است و امیدوارم که ان شاء الله به صدر جدول برود و در کورس قهرمانی باشد. از همه تیم‌ها بازی خوبی می‌بینیم اگر فاصله‌ها به نوعی باشد که تیم‌ها احساس خطر کنند، لیگ هیجان انگیز می‌شود و جذاب خواهد شد. استقلال یکی از چهار تیمی است که برای قهرمانی می‌جنگند و امید زیادی دارم که به این نتیجه برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز