خبرگزاری کار ایران

با کسب ۵ امتیاز از ۳ بازی سخت؛

فولاد خوزستان از تونل وحشت به سلامت عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۹۳

سه بازی اخیر تیم فولاد در لیگ برتر مقابل سه تیم مدعی بود که نتایج خوبی برای شاگردان نکونام ثبت شد.

به گزارش ایلنا، یکی از مهم ترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر، تقابل تیم های شهر خودرو و فولاد بود که دیشب در مشهد برگزار شد. این دومین دیدار متوالی فولاد با یک تیم صدرنشین در هفته های ابتدایی لیگ بود. تیم جواد نکونام با فشار زیادی پا به این دیدار گذاشت چرا که در سه بازی نخست نتوانسته بود به برد دست پیدا کند. 

در بازی دیروز فولاد نمایش خوبی داشت و در شرایطی که به نظر می رسید بازی با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کند، لوسیانو پریرا موقعیتی مناسب به دست آورد و توپ را درون دروازه مهدی رحمتی قرار داد. با این گل، فولادی ها از دیدار دشوار مشهد با امتیازات کامل بیرون آمدند. 

شاگردان جواد نکونام در سه هفته اخیر طبق برنامه ریزی های انجام شده، بازی های دشواری مقابل استقلال، سپاهان و شهر خودرو داشتند که هر سه از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند. اما نتایج این بازی ها برای تیم فولاد به شکل خوبی رقم خورد. سرخپوشان اهواز تهران را با تساوی مقابل استقلال ترک کردند، در برابر سپاهان در خانه مساوی کردند و سپس در مشهد شهر خودرو را شکست دادند تا از این 3 بازی خطرناک، 5 امتیاز با ارزش کسب کنند و برای ادامه لیگ به خوبی آماده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز