خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: اخراج اسماعیلی اشتباه بود / بدترین قسمت دربی غیبت سه بازیکن ماست

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۳۴۶

سرمربی استقلال تهران اعلام کرد به غیر از فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته احتمال دارد مهدی قائدی هم بازی مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال بعد از تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی از بازی؟

شروع خوبی در این بازی داشتیم. ما توسط قائدی به گل رسیدیم. نزدیک شدن ما به دروازه حریف خیلی خوب بود. در نیمه دوم هم خواستیم بازی را به نفع خودمان ببندیم و گل دوم را بزنیم که یک ضربه خطا به حریف دادیم. نمی‌دانم ضربه حریف آفساید بود یا نه ولی به هرحال آن‌ها به گل رسیدند. در کل تیم ما موقعیت گل بیشتری نسبت به دو بازی قبلی داشت و متاسفانه این موقعیت‌ها را از دست دادیم. 

استقلال عقب نشینی کرد؟

این بدیهی است که وقتی یک تیم بازیکنان جدیدی را جذب می‌کند، نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی و هارمونی مد نظرش برسد. این را قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی رفته باشد. ما در آن نیمه هم شانس‌های گل خوبی داشتیم. ما حتی وقتی 10 نفره شدیم، شانس گل خوبی داشتیم و یک فرصت قائدی داشت که ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

کم نشاط بودن استقلال

ما تیمی هستیم که بعد از سه مسابقه، دو امتیاز را کسب کرده و تیمی که ناراضی است، ما هستیم. تلاش ما تغییر روش‌مان هست تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

از دست دادن میانه زمین

ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و با این صحبت مخالفم که تیم ما عقب کشیده بود.

غیبت اسماعیلی در دربی؟

بدترین قسمت این مسابقه این است که احتمالا سه بازیکن را از دست خواهیم داد. اول دیاباته که به خاطر ضربه به پهلویش باید از او آزمایش گرفته شود و عکس برداری کند. نفر بعدی قائدی است که از ناحیه مچ پا مصدوم است. درباره اسماعیلی باید بگویم آن اتفاق به نظر من خطا نبود. او توپ را ساده و بدون خطا گرفت. اخطار به او و اخراجش اشتباه بود.

گل تبریزی؟

من فیلم بازی را ندیده‌ام و نمی‌توانم الان درباره گل تبریزی صحبت کنم ولی درباره اسماعیلی دوباره می‌گویم که اخطار به او اشتباه بود و او خطایی نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز