خبرگزاری کار ایران

دیاباته: دوست نداشتم به ایران بیایم ولی استراماچونی من را قانع کرد/ با استقلال خوب شروع نکردیم ولی درست می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۵۸

مهاجم استقلال در مورد پیوستنش به این تیم و حضور در لیگ ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات به این تیم پیوست در گفتگویی از دلایل انتخاب لیگ ایران و باشگاه استقلال صحبت کرد و از تردیدهایش در ابتدای راه گفت.

دیاباته در گفتگو با سایت girondins4ever، در این خصوص اظهار داشت:  قبل از آمدنم به ایران به این موضوع فکر می کردم که آیا حضور در اینجا برایم انتخاب مناسبی است یا نه. واقعیت این است که انگیزه‌ای برای آمدن به ایران نداشتم اما بعد از مدتی متوجه شدم که استرماچونی، سرمربی سرشناس ایتالیایی در این تیم حضور دارد نظرم تغییر کرد. من به خاطر حضور در فرانسه و ایتالیا از استراماچونی شناخت داشتم و بعد از صحبت‌های طولانی با او قانع شدم و تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

وی در مورد نگرانی‌هایش از حضور در لیگ برتر گفت: من فردی هستم که دوست دارم چیزهای جدید را تجربه کنم. معتقد بودم که استراماچونی به من این فرصت را می‌دهد به همین خاطر به ایران آمدم.

مهاجم استقلال در مورد شروع ضعیف این تیم در فصل جدید هم عنوان کرد: فصل را خوب آغاز نکردیم اما هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم که استقلال فصل خوبی در پیش دارد یا نه. ما فقط دو بازی در این فصل انجام دادیم و هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و فکر می‌کنم همه چیز تا اینجای فصل بر وفق مراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز