خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه آزادی درباره نحوه بلیت فروشی

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۰۰۱

مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه آزادی گفت: دلیل رزرو بودن صندلی ها در سایت فروش این است که کاربران در حال تکمیل فرایند خرید هستند و این روند برای بعضی زمان بر است. در حال حاضر ۱۹ هزار صندلی از ظرفیت ورزشگاه برای این بازی خالی است که بخشی از آن ها رزرو هستند.

به گزارش ایلنا، انتظار خیر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از زمانی که سایت فروش باز شد، ۳ میلیون نفر مراجعه کننده داشته ایم. از لحظه ای که یک نفر پذیرش می شود و صندلی انتخاب می کند آن صندلی رزرو شده و به رنگ زرد در می آید. زمان خرید ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شده است که در آینده این زمان کم می شود تا هر صندلی کمتر در نوبت رزرو باقی بماند. در حال حاضر ۱۳ هزار ثبت نام داشته ایم. ۷ هزار صندلی پر شده است و ۱۹ هزار صندلی دیگر خالی است که در مورد بسیاری از آن ها عملیات خرید بلیت جریان دارد.

وی ادامه داد: سکوی مربوط به تیم مهمان در سایت فروش به رنگ سبز مشخص شده است. همچنین یکی از گلایه های های هموطنان این است که خرید بلیت را انجام داده اند ولی پیامی نگرفته اند و نگران هستند. 

البته وقتی عملیات بانکی انجام می شود شبکه شاپرک باید پایان خرید را اعلام کند. همچنین قصد داریم خط ارتباطی خاصی را از بازی بعد ایجاد کنیم که پیامک خرید ارسال شود. 

انتظار خیر اضافه کرد: البته از این ناحیه هم اکنون نیز مشکل خاصی وجود ندارد و عزیزانی که اقدام به خرید بلیت کرده اند ، می توانند با مراجعه به پروفایل خود در سایت فروش بلیت، بلیت های خریداری شده را ملاحظه کنند. 

همچنین یادآوری می کنیم بر خلاف بلیت فروشی های قبلی این طور نیست که پرینت صادر شود. فرایند ارایه بلیت کاملا الکترونیک است و تماشاگران پس از اطمینان از صحت خرید از طریق پروفایل خود، باید با  کارت ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز