خبرگزاری کار ایران

گل گهر قطعا در لیگ نمایش خیلی خوبی خواهد داشت

برزای: داستان من و استقلال هنوز تمام نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۴۷

برزای مطمئن است گل گهر با شناخت وینگو و بازیکنان خوبی که جذب کرده این فصل می‌تواند روند خوبی را به دست آورده و یکی از تیم‌های خوب لیگ نوزدهم باشد

به گزارش ایلنا،بهنام برزای که فصل خوبی را در پدیده در نیم فصل دوم لیگ هجدهم گذراند برای لیگ نوزدهم استان کرمان و گل گهر سیرجان را به عنوان مقصد جدید خودش انتخاب کرد. این بازیکن که بازهم اسمش در این فصل در حوالی استقلال شنیده می‌شد در حالی به این تیم بازنگشت که معتقد است قصه و داستان او و استقلال همچنان ادامه خواهد داشت. 

بعد جدایی از پدیده و در حالی که شنیده می‌شد شاید به استقلال برگردی به گل گهر سیرجان پیوستی؟

به نظرم گل گهر سیرجان یک انتخاب خوب بود که برای این فصل انجام دادم. با اینکه فصل خیلی خوبی را در پدیده پشت سر گذاشتم و باید از آقایحیی و مدیریت باشگاه و هواداران این تیم تشکر کنم. با بررسی هایی که بین گزینه‌های موجود داشتم شرایط گل گهر خوب بود و در نهایت با مشورتی که داشتم این تیم را برای لیگ نوزدهم انتخاب کردم. در مورد استقلال هم که قطعا علاقه قلبی ام حضور در این تیم است و امسال قسمت نشد در خدمت آن‌ها باشم اما شک نداشته باشید یک روز این اتفاق خواهد افتاد و داستان من و استقلال تمام نشده است.

یعنی استقلال مذاکره‌ای ‌با تو نداشت چون خبر رسید که به باشگاه رفتی و گفته شد که مذاکره هم داشته ای؟‌

من به همراه مدیر برنامه هایم برای دریافت مطالباتم و مشخص شدن وضعیت آن به باشگاه رفتم و درخصوص حضورم در این تیم مذاکره‌ای ‌نداشتم. پیش از این هم به صورت غیرمستقیم با من صحبت شده بود و گفته بودند که در لیست آقا فرهاد هستم که هیچکدام رسمی نبود و در حد گمانه زنی بود. با این حال الان بابت حضور در گل گهر سیرجان خوشحال هستم و امیدوارم فصل خوبی را با این تیم بگذرانم.

بعد یحیی کار با وینگو بگوویچ دومین فصل است که با یک مربی سابق پرسپولیس کار می‌کنی؟

آقای بگوویچ چندین سال است که در فوتبال ما حضور دارد و تجربه و شناخت کافی را دارد. با یک تلاش خوب توانستند به لیگ برتر صعود کنند و به نظرم با اقداماتی که باشگاه انجام داده و بازیکنانی که جذب شده‌اند این تیم پتانسیل یک فصل خوب را در لیگ نوزدهم دارد.

معمولا تیم‌های تازه صعود کننده یا سخت می‌مانند و یا همان فصل ابتدایی به لیگ یک بر می‌گردند.

به هرحال هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید مهمترین هدف شان ثبات داشتن و کسب یک جایگاه مطمئن در لیگ برتر است تا در ادامه بتوانند موفق ظاهر شوند. قطعا هدف و تلاش کادرفنی گل گهر و مدیریت این تیم همین بوده و دنبال یک نمایش خوب برای ثبات بخشیدن به تیم در لیگ نخست است. شروع خوب در لیگ بسیار مهم است تا با کسب کردن امتیازات در همان نیم فصل اول کار را یکسره و در نیم فصل دوم که امتیاز گرفتن مشکل می‌شود کار به اما و اگر نکشیده نشود.

معمولا به تیم هایی می‌روی که هوادار داشته باشد. نفت آبادان و پدیده این شرایط را داشتند و حالا فکر می‌کنی گل گهر هم این پتانسیل را دارد؟

بله این شرایط در گل گهر سیرجان هم وجود دارد. همان طور که گفتید با توجه به جذابیت فوتبال که با حضور هوادارانش دو چندان می‌شود همیشه دوست دارم به تیمی بروم که هوادار داشته باشد. گل گهر هم همین شرایط را دارد و امیدواریم با حمایت آن‌ها بتوانیم یک فصل فوق العاده را رقم بزنیم.

واقعا با عملکرد خیلی خوبی که داشتی چرا در پدیده نماندی ؟

 

مشکل خاصی نبود و واقعا شرایط خوبی در پدیده داشتم. بابت یکسری موارد با مدیران باشگاه توافق نداشتم و همین مساله موجب شد که به دنبال شرایط جدیدی باشم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز