خبرگزاری کار ایران

حق پدیده گل محمدی آسیایی شدن است

برزای: جلوی استقلال دنبال انتقام نبودم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۸۹

مهاجم پدیده از اهداف این تیم گفت و اینکه حق نماینده مشهد حضور در لیگ قهرمانان اسیا فصل اینده است.

به گزارش ایلنا،استقلال و امیدهایش در مشهد برای رسیدن به یک قدمی پرسپولیس در تقابل با پدیده برباد رفت و تیم شفر با باخت مقابل تیم گل محمدی‌ شانس قرمزهای پایتخت را برای قهرمانی بیش از پیش کرد. جالب است یک استقلالی  همچون بهنام برزای  نگذاشت رویای شفر و شاگردانش محقق شود. برزای هنوز هم نمی‌داند شاد باشد یا ناراحت.

 

* پدیده در مشهد از نتیجه نگرفتن تراکتورسازی و سپاهان بهترین بهره را برد و با شکست استقلال دوباره مدعی کسب سهمیه آسیا شد.

دیگر لازم به گفتن این نکته نیست که بازی جلوی استقلال و پرسپولیس هیچ تیمی کار آسانی نیست و این مساله ربطی به بازی خانگی و خارج از خانه ندارد. حالا به سخت بودن این موضوع باید سهم خواهی هر دو تیم در بالای جدول بعد از نتیجه نگرفتن مدعیانی مثل سپاهان و تراکتورسازی را هم اضافه کرد. استقلال و پدیده هر دو می‌خواستند از این موضعیت برای خودشان یک فرصت بسازند. استقلال می‌خواست خودش را به پرسپولیس در کورس قهرمانی برساند و پدیده هم به دنبال زنده کردن‌شانس کسب سهمیه آسیا که خدا را شکر با تلاش کادرفنی و بازیکنان به این خواسته مهم رسیدیم.

 

* پدیده یحیی گل محمدی امسال یکی از خوب‌های لیگ برتر بود اما کمتر کسی فکر می‌کرد در مشهد بتوانید جلوی استقلال  چنین نتیجه ای را بگیرید ؟

واقعا همان طور که گفتید پدیده اگر در برهه ای بدشانس نبود به جای جدال برای کسب سهمیه الان در کورس قهرمانی بود و واقعا تیم آقا یحیی این استحقاق را دارد. برای این بازی کاملا آماده بودیم و چون هدف مان این بود که از حق مان در لیگ امسال دفاع کنیم برای سه‌امتیاز به میدان رفته بودیم. شرایط استقلال را کاملا می‌دانستیم و با تلاش بچه‌ها به این سه‌امتیاز مهم و حیاتی رسیدیم. خوشحالم که با این برد که من نقش کوچکی در آن داشتم و توانستم زحمات بچه‌ها را جبران کنم تا پدیده و هوادارانش خوشحال و توانستند دوباره به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا اضافه شوند.

 

* واقعا فکر می‌کردی در این بازی بتوانی گلزنی کنی. چون با این گلی که به استقلال زدی در این فصل موفق به گلزنی به سرخابی‌های پایتخت شدی؟

به هرحال فارغ از هر مساله ای وظیفه من در بازی با اعتماد کادرفنی داشتن بهترین نمایش و این‌که بتوانم گلزنی کنم. در این بازی هم من خدا را شکر توانستم وظایفم را انجام دهم و خوشحالم که در بازی‌های بزرگ این موفقیت را به دست آوردم و موفق شدم توانایی‌های خودم را نشان بدهم.

 

* تو بعد گلزنی در شادی همبازیانت ناراحت بودی و حسابی گریه کردی. حتی با این گریه به سمت نیمکت استقلال هم رفتی و با آن‌ها همدردی داشتی. به این موضوع فکر کرده بودی؟

همان طور که گفتم هر بازیکنی در تقابل با تیم سابقش آنهم اگر یک تیم پرطرفدار مثل استقلال باشد کار آسانی ندارد. بدون شک من هم بعد از انجام وظیفه‌ام برای پدیده و گل زدن به استقلال اصلا نمی‌دانستم چه‌اتفاقی افتاده و چند ثانیه ای گیج بودم. همبازیانم شادی می‌کردند اما من واقعا گیج بودم و نمی‌خواستم خوشحالی کنم و به یکباره گریه‌ام گرفت. به این‌که گل من استقلال را از کورس عقب می‌اندازد یا نه یا این‌که چه‌اتفاقی بعد از گل زودهنگام من می‌افتد اصلا فکر نمی‌کردم. بعد از بازی هم به سمت نیمکت استقلال رفتم و با بازیکنان این تیم که همه از دوستان من هستند صحبت کردم و به قولی با همه‌شان ابراز همدردی کردم. فارغ از فوتبال و رنگ و لباس همه ما بازیکنان با هم دوست هستیم و به هیچ وجه نمی‌توانیم ناراحتی یکدیگر را ببینیم.

 

* در این بازی هیچ حساس جبران و به قولی انتقام از شفر را نداشتی که با آن همه تعریف تو را به استقلال برگرداند اما نه فرصتی آنچنانی به تو داد و بعدهم عذرت را خواست.

به هیچ عنوان این‌طور نبود. من بازیکن پدیده بودم و در هر مسابقه ای سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم. در آن مقطع آقای شفر من ر ا خواست و به استقلال آمدم و بعد هم گفت که فرصت همکاری نبود از این تیم جدا شدم. به هیچ عنوان در تقابل با استقلال به دنبال انتقام و این مسایل نبودم.

 

* گل تو استقلال را از کورس عقب انداخت اما هواداران این تیم در فضای مجازی حسابی پشت تو بودند و از تو حمایت داشتند که کار تو انجام به وظیفه‌ات بود و اصلا از تو ناراحت نبودند؟

واقعا جا دارد در ابتدا از هواداران پدیده و مردم خوب مشهد یک تشکر داشته باشم که من را حسابی شرمنده خودشان کردند و با پیام‌های پرمهرشان جواب خوبی به زحمات همه بچه‌های تیم دادند. در مورد هواداران استقلال هم آن‌ها به من لطف دارند و این نشان می‌دهد که شعور و فهم بالایی دارند و براساس واقعیت‌ها قضاوت می‌کنند نه براساس احساسات!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز