خبرگزاری کار ایران

مهرداد کفشگری در گفت و گو با ایلنا:

به خاطر مردم شهرم نساجی را انتخاب کردم/ پیراهن قرمز پوشیدم تا فصل آینده دینم را ادا کنم

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۲۲

هافبک تازه وارد و باتجربه نساجی مدعی است تفکرات تهاجمی رضا مهاجری کمک خواهد کرد تا این تیم و هوادارانش فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد کفشگری بار دیگر به مازندران بازگشته و اینبار در تیم محبوب نساجی به دنبال این است تا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. او درباره این انتقال و همچنین شرایط خود توضیح داده است که در ادامه آن را می‌خوانید.

کفشگری درباره جدایی‌اش از سایپا و رفتن به نساجی اینطور توضیح می‌دهد: قراردادم با تیم سایپا تمام شده بود و از این تیم جدا شدم. نساجی تیم شهرم است. من در آنجا بزرگ شدم و در ورزشگاه وطنی خاطرات خوبی دارم. تا به حال در تیم نساجی بازی بازی نکرده بودم و دوست داشتم اسم تیم شهر محبوبم در کارنامه‌ام باشد. به خاطر مردم شهرم تصمیم گرفتم که قائمشهر را برای فصل بعد انتخاب کنم.

کفشگری درباره حضور رضا مهاجری روی نیمکت این تیم نیز گفت: آقای مهاجری مربی کاربلدی است. در این شرایط او بهترین نتخاب ممکن برای باشگاه نساجی بود. او دستاوردهای قابل‌قبولی را در تیم پدیده و ماشین‌سازی کسب کرده است. از آنجایی که من سابقه‌ی کار کردن با او را در تیم پدیده دارم، می‌دانم که ایشان فوتبال هجومی را دوست دارد؛ فوتبالی که مردم قائمشهر به آن علاقه دارند و به نظرم او با همین رویه می‌تواند در نساجی موفق ظاهر شود  و فصل خوبی در انتظار ما باشد. 

هافبک نساجی درباره پیش‌بینی‌اش از فصل آینده گفت: نساجی بازیکنان خوبی را جذب کرده است اما چند بازیکن خوبش را نیز از دست داده‌ است. به نظرم اگر شاکله‌ی تیم را حفظ می‌کردند شرایط می‌توانست بهتر باشد. بعید می‌دانم که فاصله‌ی چندانی بین تیم پارسال و امسال و جود داشته باشد اما امیدوارم که امسال نساجی بتواند موفق عمل کند و هوادارانش را خوشحال کند.

وی ادامه داد: خودم هم قطعا دوست دارم به همان شرایط مطلوب دست پیدا کنم. اینجا انگیزه حرف اول را می‌زند، مخصوصا از من که بازیکن بومی هستم بدون‌شک توقعات بالاتر خواهد بود و امیدوارم بتوانم رضایت هواداران را با عملکردی مناسب به دست بیاورم. دوست دارم برای نساجی در فصل پیش رو مثمرثمر باشم و بتوانم نتایجی را که در شان و باعث خوشحالی هواداران تیم قائمشهر است را کسب کنیم.

کفشگری که پیش از این در مازندران با پیراهن خونه به خونه بابل به میدان رفته بود، در خصوص حضورش در نساجی می‌گوید: مردم قائمشهر در جریان کارهای من هستند. چندین سال پیش تا عقد قرارداد با تیم نساجی رفته بودم اما یکسری سنگ‌اندازی‌ها مانع از حضورم در نساجی شد. در نهایت با درخواست آقای نکونام به تیم خونه‌به‌خونه پیوستم. شرایط در این تیم بسیار خوب بود و آقا جواد به من خیلی اعتماد داشت اما متاسفانه شرایط طوری نبود که بتوانم آنجا بمانم. بچه‌ی قائمشهر هستم و از طرف مردم شهر تحت فشار بودم اما از تجربه‌ی حضورم در تیم خونه‌به خونه بسیار خوشحال هستم.

وی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس نیز می‌گوید: رزومه‌ی برانکو مشخص است و نیاز به تعریف من ندارد. قطعا باید برای یک مربی شرایط مطلوب مهیا باشد و شان او حفظ شود اما متاسفانه باشگاه اواخر شان او را حفظ نکرد. من سابقه‌ی کار کردن با برانکو را دارم و کاملا از کیففیت بالای او مطلع هستم. امیدوارم پرسپولیس از رفتن برانکو ضربه نبیند اما احتمالا این جدایی تا حد زیادی به شرایط تیم ضربه خواهد زد. 

کفشگری در پایان گفت: صد در صد مربی بعد از برانکو کار سختی خواهد داشت و انتظارات از او بالا خواهد بود. به نظرم کالدرون باید بتواند نتایجی در حد و اندازه‌ی فصل قبل کسب کند و اگر نتایج قدری با فصل قبل فاصله داشته باشد مطمئنا باعث ناراحتی هواداران باشگاه خواهد بود.

اما امیدوارم پرسپولیس در فصل آیننده با مربی و کادر جدید موفق حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز