خبرگزاری کار ایران

کفشگری: قراردادم با سایپا تمام شده و مشغول بررسی پیشنهاداتم هستم/ سپاهان و پرسپولیس داماش را دست کم نگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۷۶

هافبک سایپا در مورد شرایط خودش در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد.

مهرداد کفشگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم با توجه به شرایط و مشکلات موجود نتایج خوبی گرفتیم. درست است که نسبت به سال قبل 3 پله سقوط داشتیم ولی تیم ما بازیکنان زیادی از دست داد و چهره جوانی به خودش گرفت و نفرات جدید زیادی به جمع بازیکنانش اضافه کرد و در مجموع  رتبه هفتم را رتبه بدی برای تیم نمی‌دانم.

وی در مورد مسائل مالی این تیم هم گفت: در مقطعی از فصل دچار مشکل شدیم که مشکل بچه‌ها در مورد آپشن‌های موجود در قراردادشان بود ولی از نظر دریافتی تا کنون 70 درصد گرفته‌ایم که بین باشگاه‌های دیگر فکر می‌کنم میزان دریافتی خوبی داشتیم.

هافبک سایپا در مورد عملکرد خودش هم عنوان کرد: در مقطعی از فصل به دلیل مصدومیت نتوانستم همراه تیم باشم که در شرایطی برایم رخ داد که در اوج آمادگی بودم ولی بعد از مصدومیتم هم بازگشت خوبی به ترکیب داشتم و در مجموع فکر می‌کنم عملکردم خوب بود و راضی هستم.

کفشگری در مورد وضعیتش در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: قراردادم با سایپا تمام شده است و چند پیشنهاد هم دارم که مشغول بررسی آنها هستم. خود سایپا هم مذاکراتی با من داشته ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و فکر می‌کنم به زودی تکلیفم برای فصل جدید مشخص شود.

وی در رابطه با دیدار نیمه نهایی جام حذفی و اینکه گفته می‌شود فینال واقعی این بازی خواهد بود گفت: پرسپولیس و سپاهان بهترین تیم‌های فوتبال ایران هستند و جایگاهشان در جدول هم نشان می‌دهد و بازی خیلی سخت و حساسی خواهد بود ولی داماش را هم نباید دست کم گرفت،‌ تیمی که به فینال جام حذفی رسیده است چیزی از قهرمانی کم ندارد. ما مقابل آنها بازی کردیم و اگر دست کم گرفته شوند می‌توانند غافلگیر کننده باشند ولی در مجموع حریف راحت‌تری نسبت به لیگ برتری‌‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز