خبرگزاری کار ایران

سامی اسپور آنتالیا بازیکنان ایرانی را به رویاهایشان رساند

مالک باشگاه سامی اسپور: کار ترانسفر پنج نفر نهایی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۳۳

دومین اردوی انتخابی باشگاه سامی اسپور در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد که در این اردو 21 بازیکن حضور داشتند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان حاضر در ترکیه در مدت یک هفته چهار بازی تدارکاتی انجام دادند تا مورد ارزیابی و محک جدی برای لژیونر شدن قرار بگیرند. برای اینکه از چند و چون کامل اردوی ترکیه قرار بگیرید، صحبت های سامان سهرابی مالک باشگاه  را بخوانید که خبر از انتخابات پنج بازیکن را برای ترانسفر شدن را می دهد.

در مورد مرحله دوم اردوی ترکیه بیشتر توضیح می‌دهید؟ 

در مرحله دوم انتخابی بازیکنان برای ترانسفر شدن 21 بازیکن حضور داشتند که چهار بازی تدارکاتی انجام دادندکه نتایج خوبی هم کسب کردند. البته از این 21 نفر، یکی از آنها بازیکن فصل گذشته خودم بود که به لیست اضافه شد. پارسا ابراهیمی دو سالی می‌شود که در تیم سامی اسپورت حضور دارد و توسط خود من انتخاب شده است.

تا الان چند نفر انتخاب شده‌اند؟

در حال حاضر 13 بازیکن مورد تایید قرار گرفته اند که از بین آنها پنج نفر ترانسفر شده اند. این نفرات همین جا تست پزشکی دادند و لحاظ سلامتی جسمانی نیز مورد تایید قرار گرفتند و قرارداد هم بستند که حدود 25 روز دیگر به ترکیه برمی گردند تا در تمرینات تیم هایشان شرکت کنند. 

آیا احتمال دارد که باز هم نفراتی اضافه شوند و یا خط بخورند؟ 

احتمال اضافه شدن فعلا وجود ندارد چون کسانی که از لحاظ فنی مورد تایید قرار گرفته اند، مشخص شده اند. عده ای هم بودند که از لحاظ اخلاقی مشکل داشتند که خود من نخواستم آنها با تیم ادامه دهند. برای من به جز کار فنی بحث اخلاقی خیلی مهم است که اگر بازیکنی بخواهد بی اخلاقی کند به راحتی از او خواهم گذشت، حتی اگر از لحاظ فنی عالی باشد.

آیا در بین این نفرات کسانی هستند که به تیم‌های داخلی معرفی شوند؟ 

من زیاد در جریان تیم های داخلی نیستم چون باشگاه من در ترکیه فعالیت می کند و فقط مربوط به خارج از ایران می شود. البته مگر اینکه بازیکنی خودش بخواهد در ایران بازی کند و خیال رفتن به ترکیه را نداشته باشد. 

اردوی دوم نسبت به اردوی اول چه تفاوتی داشت؟

اردوی دوم خیلی بهتر بود چون نفرات کافی را در اختیار داشتیم و توانستیم بازی های بهتری نیز انجام دهیم. از لحاظ بازیکن نیز در این اردو نفرات با استعداد زیادی توانستند  خودشان را به کادر فنی داخلی و خارجی تحمیل کنند. به هر صورت هر اردو شرایط خاص خودش را دارد که این اردو در مجموع راضی کننده بود.

نفرات انتخاب شده چه کسانی هستند؟ 

آرشام عباسی، امیر حسین حسینی، اسماعیل احسانی،  ابراهیم احسانی و پارسا ابراهیمی پنج نفر انتخاب شده هستند که در این بین پارسا ابراهیمی بازیکن دیگری است که در آینده از او بیشتر خواهید شنید. این بازیکن سال گذشته نیز در سامی اسپور حضور داشت که توانسته نظر مربیان داخلی و خارجی را جلب کند.

این پنج نفر با چه تیم هایی قرارداد بسته اند؟

با تیم های بشیکتاش استانبول، مرکز اسپور و اردم اسپور قرارداد بسته اند که تا چند روز آینده باید خودشان را به تیم هایشان معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز