خبرگزاری کار ایران

ترانسفر استعدادهای آینده دار به خارج از کشور

سامی اسپورت آنتالیا اولین باشگاه رسمی ایرانی در ترکیه

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۷۵

باشگاه سامی اسپورت ابتدا در ایران از بازیکنان تست فنی می گیرد و سپس آنها را به ترکیه و شهر آنتالیا می فرستد تا زیر نظر مربیان خارجی و داخلی مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تایید کادر فنی جذب تیم های ترکیه ای شوند.

به گزارش ایلنا، دو سالی است که باشگاه سامی اسپورت فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز کرده و بازیکنان با استعداد را بطور قانونی به خارج از ایران ترانسفر می کند. این باشگاه که مالک آن سامان سهرابی است ابتدا در ایران از بازیکنان تست فنی می‌گیرد و سپس آنها را به ترکیه و شهر آنتالیا می‌فرستد تا زیر نظر مربیان خارجی و داخلی مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تایید کادر فنی جذب تیم های ترکیه ای شوند.

در این خصوص سامان سهرابی مالک باشگاه می‌گوید: حدود دو سال است که بطور رسمی کارم را در آنتالیا آغاز کرده ام و تلاشم بر این است که بازیکنانی که شرایط ترانسفر شدن را دارند ولی دیده نمی شوند را به خارج بفرستم. شرایط اینگونه است که بازیکنان بالای 15 سال را در شهرهای مختلف ایران، زیر نظر مربیان و بازیکنان صاحب نام مورد تست فنی قرار می دهیم و آنهایی که انتخاب می شوند را با رضایت خانوده شان به ترکیه می بریم تا تست دوم در آنتالیا صورت گیرد. در این تست، هم مربیان ترکیه ای حضور دارند و هم مربیان ایرانی که با هم نظر نهایی را در مورد ترانسفر شدن می دهند.

وی در ادامه افزود: در دوره اول پنج نفر برای ترانسفر شدن انتخاب شده اند ودر نهایت پنج نفر مورد تایید مربیان خارجی بودند و در دوره دوم تست گیری احتمالا نفرات انتخاب شده به 30 تا 40 نفر برسند. در دوره دوم تست گیری که در تهران صورت گرفت بیش از 700 نفر از سراسر ایران در آن حضور داشتند که زیر نظر مربیان و بازیکنان بزرگی چون علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق تیم ملی، قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس و بابک پورغلامی کاپیتان سابق ملوان و آریا حسن زاده دروازه بان سابق مس کرمان مورد ارزیابی قرار گرفتند که از بین این نفرات حدود 40 نفر انتخاب شدند که هر کسی بتواند رضایت خانواده اش را بگیرد و مشکلی برای حضور در ترکیه نداشته باشد، برای تست نهایی به خارج از کشور انتقال داده می شود.

مالک باشگاه سامی اسپورت در پایان افزود: همه نقل و انتقالات با رضایت کامل طرفین و اولیای بازیکنان صورت می گیرد که امیدواریم بتوانیم کمک کوچکی برای کشف استعدادها و ترانسفر شدن بازیکنان ایرانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز