خبرگزاری کار ایران

شکوری: سال گذشته کمیته اخلاق شلوغی داشتیم/ باید نقاط ضعف را به حداقل برسانیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۴۳

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری توضیحاتی در خصوص بازی‌های فصل گذشته ارائه داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری در حاشیه نشست هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری، گفت: مربیان که در کلاس حرفه‌ای شرکت می‌کنند، یکی از اعضای اصلی فوتبال ما هستند، در برگزاری مسابقات لیگ مؤثرند، قطعا نظرات آنها در برنامه‌ریزی و برگزاری لیگ می‌تواند مؤثر باشد و ما می‌توانیم امسال از نظرات آنها در آسیب‌شناسی لیگ استفاده کنیم. 

شکوری افزود: با آسیب‌شناسی‌ که بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مربیانی که اغلب آنها در کنار لیگ برتری کار می‌کنند، می‌توانیم نقاط ضعف را به حداقل برسانیم، مطمئناً اگر بگویم عالی کار کرده‌ایم یا عالی هستیم، به دور از واقعیت است، اما در تلاش هستیم که کار را به جایی برسانیم که کمترین مشکل را داشته باشیم. 

وی در ادامه افزود: در این راه همه ما از فدراسیون، سازمان لیگ، مربیان، بازیکنان و هواداران باید در یک جهت حرکت کنیم و به هم کمک کنیم تا ان‌شاءالله شرایط خوبی را رقم بزنیم. 

شکوری در خصوص اینکه آیا کمیته اخلاق، بازی خوبی برای فدراسیون فوتبال است، گفت: کلیه کمیته‌ها بازوهای فدراسیون هستند و ما سعی می‌کنیم از پتانسیل آنها استفاده کنیم که کمیته اخلاق هم یکی از این کمیته‌ها است. ما سال گذشته کمیته اخلاق شلوغی داشتیم به خاطر مشکلاتی که وجود داشت و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم که همیشه هر کس در حیطه وظیفه خودش حرکت کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز