خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال مطرح کرد:

برگزاری لیگ برتر منوط به فراهم شدن الزامات AFC

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۱۶۹

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال، شورای امنیت ملی و سازمان لیگ فوتبال ایران برگزاری لیگ برتر نوزدهم را به تهیه الزامات آن از قبیل الکترونیکی کردن بلیط ها و نصب دوربین های مداربسته که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیاست منوط کرده اند و اگر این الزامات فراهم نشود لیگ ها برگزار نخواهند شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی تاج روز چهارشنبه در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین افزود: امروزه بلیط‌های الکترونیکی در بسیاری از ورزشگاه‌های جهان، مسافرت‌های هوایی و حتی اتوبوسرانی رواج یافته و بسیاری از مشکلات را از میان برده اند.

وی اضافه کرد: در بازی پرسپولیس _ داماش که در ورزشگاه فولاد خوزستان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شد، ۲ تا سه هزار نفر پشت درهای ورزشگاه باقی‌مانده بودند و اینگونه حواشی نیز همواره در بازی‌های لیگ‌های برتر و جام حذفی وجود خواهد داشت.

این مسئول گفت: در صورتی که بلیط‌ها الکترونیکی شده و مشخصات هر فرد بر روی هر صندلی مشخص شود بسیاری از مشکلات ورود تماشاچیان به ورزشگاه ها مرتفع خواهد شد.

وی گفت: برخی از ورزشگاه های کشور از قبیل آزادی تهران، نقش جهان اصفهان و فولاد خوزستان توانسته اند برخی از الزمات مورد نظر را فراهم کرده و برای برگزاری لیگ برتر اقدام کنند.

تاج افزود: برخی از استان‌های فاقد الزامات مورد نیاز نیز می‌توانند مسابقات را در استان‌های همجوار خود برگزارکنند و اگر استان‌های همجوار نیز فاقد امکانات لازم بودند لیگ‌ها با تعداد تیم‌های کمتر از عرف استاندارد برگزار شوند.

این مسئول تصریح کرد: اگر لیگ ها برگزار نشوند بسیاری از برنامه های صدا وسیما و رادیو تعطیل خواهد شد و مشکلات بیشتری در این زمینه فراهم خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قزوین ظرفیت، توانمندی و نیروهای لازم برای حضور تیم لیگ دسته یکی و برتری را دارد ولی باید مسئولان و مدیران استان نیز حمایت بیشتری داشته باشند.

تاج گفت: همچنین قزوین می تواند در زمینه راه اندازی فوتبال ساحلی و تقویت فوتسال که هزینه های بسیار کمتری نسبت به فوتبال نیاز دارد اقدام کرده و از استان ها برتر در این زمینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز