خبرگزاری کار ایران

نتایج نمایندگان ایران در مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۷۲

در رقابت های سه گانه قهرمانی آسیا، سه گانه کاران ایران با رقبای خود به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در شهر گیونگ جو کره جنوبی برگزار شد.

در این رویداد و در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان ۱۹۰ ورزشکار از ۱۹ کشور آسیا حضور داشتند که از این تعداد ۱۱۶ نفر در بخش مردان و ۷۴ نفر در بخش زنان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

تیم ملی سه گانه ایران نیز متشکل از بهزاد نوبری پور، محمدمهدی رحمتی در رده بزرگسالان، امین سقایی در رده امید و علی رضوانی و آرین قلعه نویی در رده جوانان در این دوره از رقابت ها حضور یافت.

صبح امروز و در پایان رقابت مردان در رده سنی جوانان که با شرکت ۵۰ ورزشکار و در مسافت اسپرینت برگزار شد، رضوانی و قلعه نویی به ترتیب با ثبت زمان: ۰۱:۰۰:۴۰ و ۰۱:۰۱:۰۵ در جایگاه بیست و نهم و سی ام آسیا قرار گرفتند. در این رده میتسو موچی زوکی از ژاپن با زمان ۰۰:۵۶:۰۲ به مقام قهرمانی دست یافت و دیگر ورزشکار ژاپن و نماینده هنگ کنگ در رده های دوم و سوم ایستادند.

در رده امید که با شرکت ۲۷ وزشکار و در مسافت استاندارد برگزار شد، با جایگاه سیزدهمی امین سقایی طی زمان: ۰۲:۰۱:۲۰ به پایان رساند. در این دسته دارین کونیسبایف از قزاقستان با زمان: ۰۱:۵۲:۳۸ بر سکوی نخست ایستاد و ورزشکارانی از هنگ کنگ و قزاقستان دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان ۳۹ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که محمد مهدی رحمتی یکی از نمایندگان کشورمان در این رده با زمان ۰۲:۰۰:۲۸ به جایگاه بیست و سومی دست یافت. بهزاد نوبری پور دیگر نماینده کشورمان نیز در بخش دو دچار آسیب دیدگی شد و از ادامه رقابت باز ماند. در این رده اسکار گاگینز از هنگ کنگ با زمان ۰۱:۵۰:۳۴ بر سکوی قهرمانی ایستاد و نمایندگان ژاپن در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

به این ترتیب تیم پنج نفره کشورمان با چهار جایگاه سیزدهمی، بیست و سومی، بیست و نهمی و سی امی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

همچنین در بخش زنان این رقابت ها ورزشکاران ژاپن، چین و ژاپن به ترتیب عناوین قهرمانی رده های جوانان، امید و بزرگسالان را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز