خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

٤٧ درصد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در رشت مستقر هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۶۷۸

مدیرکل تامین اجتماعی‌گیلان با بیان اینکه ٤٧ درصد بیمه‌شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در رشت مستقر هستند، گفت: نیمی از تعهدات تامین اجتماعی گیلان در مرکز استان و محدوده شهرستان رشت انجام می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق‌پرست مدیرکل تامین اجتماعی‌گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ٢٨ شعبه اجرایی، ٥ کارگزاری و ٧ واحد اقماری در سطح استان عهده دار ارائه خدمات و تعهدات به مخاطبین هستند، اظهار داشت: درحالی که تنها ٧ شعبه از واحدهای اجرایی یعنی ٢٥ درصد از مجموع استانی در محدوده شهرستان رشت قرار دارد اما ٤٧ درصد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در این گستره قرار داشته و به عبارتی می‌توان اظهار کرد که حدود نیمی از تعهدات ماهانه در شهرستان رشت انجام می‌گیرد .

وی با اشاره به اینکه تا پایان اسفندماه سال ٩٧ از تعداد ٤١٧٢٣٣ بیمه شده اصلی، ١٩٥٦٤٢ نفر بیمه پرداز شعب شهرستان رشت هستند، افزود : همچنین از میان ١٢٥١٤٧ مستمری بگیر گیلانی نیز تعداد ٥٩٣٦٨ نفر یعنی حدود ٤٧/٥ درصد درهمین محدوده قرار دارند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان درادامه سخنان خود اذعان داشت : پس از شهرستان رشت ، شهرستان بندرانزلی با ٣١٤٠٨ بیمه شده اصلی و ١١١٠٣ مستمری بگیر ، شهرستان لاهیجان با ٢٨٣٨٣ بیمه شده اصلی و ٧١٥٦ مستمری بگیر و لنگرود با ١٨٨٣٧ بیمه شده اصلی و ٥٠٢٨ مستمری بگیر در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند .

شایان ذکر است هفت شعبه ( سنگر ، کوچصفهان ، شهرصنعتی ، سه گانه رشت و خمام ) در کنار واحدهای اقماری لشت نشاء و خشکبیجار و کارگزاری های سه گانه در شهرستان رشت ارائه دهنده خدمات به جامعه هدف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز