خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: هیچ کس تکلیفش مشخص نیست، از من تا بازیکن

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۴۳

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان معتقد است شرایط این تیم خوب نیست وبه نوعی قرمز است.

به گزارش ایلنا، اوضاع در آبادان خوب نیست. از مدیرعامل وهیات مدیره مدیره گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تکلیف خود را نمی‌دانند.

یک‌ماه از پایان لیگ برترهجدهم می‌گذرد و بیشتر تیم‌ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرده‌اند و متعاقبا درصدد جذب بازیکنان جدید برای لیگ نوزدهم هستند وحتی چند بازیکن جدید هم جذب کرده‌اند. درمیان تیم هایی که هنوز تکلیفشان مشخص نیست، نفت آبادان اوضاعی به مراتب بدترازهم نام خود نفت مسجد سلیمان دارد.

نفتی‌ها بعد از پایان لیگ ابتدا سرمربی پرتغالی خود را از دست دادند. سپس ماموریت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت آبادان به پایان رسید، تا عملا باشگاه نفت آبادان را تعطیل شدن بدانیم!

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید اوضاع اصلا خوب نیست و هیچ کس تکلیفش را در باشگاه نمی‌داند 

اوضاع درنفت آبادان چگونه است؟

اوضاع بحرانی است. متاسفانه هیچ کس تکلیف خودش را نمی‌داند. اوضاع نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است.

در یکی از نشریات خبری منتشر شده بود که شما از کار برکنار شدید و احمد پارو سرپرست سابق این تیم قرار است مدیر عامل شود؟

وقتی تیم تکلیفش مشخص نباشد انواع و اقسام شایعه‌ها پیش می‌آید. اما چنین چیزی نیست و من این خبررا تکذیب می‌کنم، نه به خاطرآقای پارو و این‌که من باید بروم، بلکه به خاطراین‌که تکلیف باشگاه هنوز مشخص نیست، بنابراین نه کسی رفته ونه کسی آمده است.

جلسه هیات مدیره برای تعیین تکلیف مدیرعامل هیات مدیره به کجا کشید؟

هنوز جلسه ای تشکیل نشده و متاسفانه نه تکلیف اعضای هیات مدیره مشخص شده و نه مدیرعامل. بنابراین با این اوصاف هنوز باشگاه نه مدیردارد نه هیات مدیره ودرهمین راستا منتظر هستیم تا تکلیف مشخص شود .

چه کسی باید تکلیف شما را مشخص کند؟

خب باید از بالا در این خصوص تصمیم بگیرند. آقای صادق آبادی به عنوان رییس پالایش و پخش و نیز اعضای مجمع باید طی جلسه ای اعضای هیات مدیره جدید و سپس مدیرعامل را انتخاب کنند.

خب چه زمانی تکلیف مشخص می‌شود؟

من هم نمی‌دانم مثل شما بی خبرم. هر روز امروز فردا می‌کنند.

خب این‌طوری تیم ضرر می‌کند؟

چه بگویم! متاسفانه همینطور است. ما الان از همه عقب‌تر هستیم. هرچقدر هم دیرتر عمل کنیم در شروع لیگ به مشکل می‌خوریم.

تکلیف کادر فنی و بازیکنان چه می‌شود اگر این‌طورباشد خیلی‌ها می‌روند؟

متاسفانه همینطور است. بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی تکلیف خود را نمی‌دانند من هم تا یک اندازه می‌توان به آن‌ها بگویم صبر کنند. بالاخره برایشان پیشنهاد می‌آید و اگر پیشنهاد خوب باشد می‌روند و در این میان تیم ضرر می‌کند.

شما با این اوصاف ماندنی هستید؟

ماندن من دست خودم نیست. ابتدا باید هیات مدیره انتخاب شوند و سپس اعضای هیات مدیره من را انتخاب کنند. بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود. من حتی به عنوان یک عضو کوچک حاضرم به نفت کمک کنم و اگر هم نشد به عنوان تماشاگر هوادار نفت باقی خواهم ماند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز