خبرگزاری کار ایران

نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان؛ کی‌برزیلی‌تره؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۱۳

​در روز آخر هفته‌ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم خوزستانی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نفت آبادان، ملقب به برزیل ایران هفته‌ی گذشته در اهواز و استادیوم فولاد آرنا با ارائه‌ی یک فوتبال منطقی، فکورانه و به معنای واقعی کلمه "برزیلی" و با درخشش بالوتلی، مهاجم برزیلی خود، توانست فولاد را با چهار گل در هم بکوبد تا با روحیه ای عالی به خانه برگردد و مهیای دیدار با همنام مسجد سلیمانی اش شود.

طلایی پوشان آبادانی از 26 بازی خود تا بدین جای فصل 27 امتیاز به دست آورده اند و یک رده بالاتر از نفت مسجدسلیمان، در رده ی سیزدهم جدول جای دارند.

صنعت نفت آبادان در سه دیدار قبل خود به دو پیروزی، یک شکست و 6 امتیاز رسیده و با رسیدن به سه امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان، می تواند یک الی چهار پله در جدول صعود کند.

نفت مسجدسلیمان که اخیرا مدیرانش مرزبان را از هدایت این تیم برکنار کرده اند، با 20 امتیاز از 26 بازی چهاردهمین تیم جدول است و به شدت خطر سقوط را حس می کند.

اِم آی اِسی ها هفته‌ی گذشته در خانه ی خود حتی از پس تیم قعرجدولی استقلال خوزستان نیز برنیامدند و در سه بازی قبل تنها به دو تساوی رسیده اند و فقط یک بار موفق به گلزنی شده اند.

نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقای خود و نباختن غائله به سپیدرودی که تنها یک امتیاز از آن ها کمتر داشته و این روزها در اوج آمادگی قرار دارد، باید با حداکثر توان در آبادان به میدان رود و استادیوم پیر تختی آبادان را با امتیاز ترک کند، امری که برای نفتی های مسجدسلیمان با توجه به روند بدشان در هفته های اخیر، دشوار به نظر می رسد.

دربی نفتی های برزیل و نفتی های اِم آی اِس روز شنبه، ساعت 19:15 به میزبانی نفت آبادان برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز