خبرگزاری کار ایران

دین‌محمدی: مجیدی محبوب است اما مربی گری اصول دارد/ نتایج استقلال باعث کم شدن هواداران این تیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۱۹

پیشکسوت استقلال به انتقاد از حضور مجیدی روی نیمکت تیم امید پرداخت.

به گزارش ایلنا، سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت استقلال در برنامه سلام صبح بخیر درباره وضعیت فعلی خود گفت: من مدتی با پایه‌های استقلال بودم، پارسال با شهرداری تبریز هم قرارداد بستم اما گفتند شهرداری نباید تیم داری کند و کناره‌گیری کردم. اکنون هم در یک آکادمی مشغول استعدادیابی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی می تواند ما را به المپیک برساند، اظهار کرد: فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکن استقلال است اما یک اصول مربی گری وجود دارد. من فرهاد را خیلی دوست دارم اما او اگر سلسله مراتب را رعایت می‌کرد موفق تر می شد. باید یک مدیریت خوب و کمیته فنی خوب داشته باشد که از آنها مشورت بگیرد چون او تجربه مربی گری ندارد و باید کمک های قوی بیاورد.

بازیکن سابق استقلال افزود: مربیگری با بازیکنی خیلی فرق دارد و با پایه ها کار کردن هم سخت تر است چون جوان یک نیمه خوب است و یک نیمه دیگر بد می شود و باید او را کمک کرد.

دین محمدی در پاسخ به اینکه آیا حاضر می‌شوید به مجیدی کمک کنید، تاکید کرد: من دوست دارم حتی اگر در لیگ دو هم باشد سرمربی باشم. مربیگری کردن در لیگ برتر خیلی سخت است و باید حتماً تجربه وجود داشته باشد. شما ببینید جواد نکونام چطور مربی شد و او اصول را رعایت کرد. پرویز مظلومی 10 سال دستیار پورحیدری بود و به مرور سرمربی استقلال شد.

وی تصریح کرد: شاید این یک شانس برای مجیدی باشد و او بتواند از شانس خود خوب استفاده کند. کسی که تجربه مربیگری ندارد، دستیار قوی می‌خواهد. در آلمان یک زمان گفتند بازیکنان باید سرمربی باشند اما کمک های قوی کنارشان گذاشتند. فرهاد هم باید از کمک های قوی استفاده کند.

این بازیکن سابق استقلال در پاسخ به اینکه آیا حضور در المپیک از جام جهانی سخت تر است، گفت: کار روی پایه‌ها خیلی سخت است. از آن اول باید نونهالان و نوجوانان مرحله به مرحله بالا بیایند. ما از المپیک حذف می‌شویم و کار را رها می‌‌کنیم اما کره و ژاپن اینگونه نیستند. اگر اندازه یک بازیکن لیگ برتری برای تیم نوجوانان بودجه بگذاریم موفق تر خواهیم بود. شرایط خیلی سخت است و کشورهای دیگر خیلی بیشتر از ما برنامه ریزی کرده اند.

وی در این باره که آیا مجیدی می تواند حمایت مردم را پشت تیم بیاورد، تصریح کرد: او یکی از محبوب‌ترین بازیکنان است اما در مربی گری فرق می کند شما ممکن است یک نتیجه نگیرید و شرایط عوض بشود.

دین محمدی همچنین در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید اتفاق خوبی برای استقلال در فصل جدید خواهد افتاد، اظهار کرد: مسئولان خیلی تلاش می‌کنند استقلال بتواند موفق شود اما کار خیلی سخت است. نه مربی آمده نه بازیکنان مشخص است. هواداران همه نگران هستند. من دین‌محمدی به عنوان یک استقلالی در کوچه و خیابان می روم همه از من می پرسند چرا استقلال اینگونه شده است. برای ما هم سخت است و تیم باید زودتر تمرینات را شروع کند و هواداران را از نگرانی دربیاورد. این اتفاقات که می‌افتد استقلالی ها دارند کمتر می‌شوند. با این شرایط نسل جدید به این خاطر که استقلال جام نمی‌گیرد استقلالی نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز