خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک مدیر و سرمربی تیم امید با شفر

استیلی: همکاری سرمربی استقلال شایسته قدردانی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۰۱۶

پیرو نشست مشترک مدیر و سرمربی تیم امید با سرمربی باشگاه استقلال حمید استیلی از حسن همکاری شفر تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عصر امروز حمیداستیلی و زلاتکوکرانچار مدیر و سرمربی تیم امید در نشستی مشترک با شفر و سایر اعضای کادر فنی باشگاه استقلال همچنین امید نورافکن پیرامون آخرین وضعیت ملی پوشان این باشگاه گفتگو کردند. 

حمید استیلی در خصوص این دیدار گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوب و مفیدی با اعضای کادر فنی باشگاه استقلال داشتیم. در این نشست مقرر شد بعد از مسابقه روز جمعه استقلال برابر نفت مسجدسلیمان کلیه ملی پوشان این باشگاه در اردوی تیم امید حضور یابند و تمرینات ریکاوری خودشان را انجام دهند. همچنین با توجه به حساسیت مسابقه روز سه شنبه برابر العین امارات در آستانه‌ی این بازی بازیکنان به اردوی استقلال بازمی گردند. از آقای شفر درخواست کردیم پس از بازی مقابل العین کلیه نفرات دعوت شده را در اختیار تیم امید بگذارند که خوشبختانه ایشان موافقت کردند. 

مدیر تیم امید درپایان اظهار داشت: حسن همکاری سرمربی استقلال به عنوان یک مربی خارجی شایسته‌ی قدردانی است. ایشان پذیرفتند که برای بازی با نساجی به خاطر منافع تیم امید از ملی پوشان خودشان چشم پوشی کنند که بر این اساس بعداز بازی مقابل العین بازیکنان استقلال را به شکل کامل و تا پایان اردو در اختیار خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز