خبرگزاری کار ایران

فصل آینده همه برای قهرمانی استقلال تلاش می‌کنند

سعادتمند: از مدیر عامل حمایت می‌کنیم / بازگشت تیام و پاتوسی رقم سرسام آوری می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۵۴

رئیس هیات مدیره استقلال به هواداران قول داد روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال از انتخاب آندره آ استراماچونی به عنوان مربی استقبال کرد و به هواداران قول داد روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود .وی همچنین از مدیران سابق استقلال خواست در شرایط فعلی بیشتر در کنار تیم باشند تا در کنار حمایت‌های آنها آبی‌پوشان امسال بتوانند رتبه قابل قبولی را در جدول در پایان فصل به دست بیاورند.

 قبول دارید انتخاب مربی تیم‌تان بیش از اندازه زمانبر شده است؟

ابتدا باید بگویم هیات مدیره نقشی در انتخاب سرمربی ندارد. این اساسنامه باشگاه است و ما آن را برای مدیرعامل شرح وظایف کرده‌ایم. حرف شما را قبول دارم. اما به هر حال خدا را شکر سرمربی تیم مشخص شد فقط امضای قرارداد مانده بود که این اتفاق هم افتاد.

به نظرتان نباید هیات مدیره در انتخاب مربی نقش اساسی را ایفا می‌کرد؟

ما چندین سال است کار اجرایی و ورزشی می‌کنیم. اعضای هیات مدیره بر اساس اساسنامه عمل کردند. باید بپذیریم هیات مدیره نباید زیاد در مسائل فنی ورود کند. همان‌طور هم که دیدید دستیاران این مربی به ایران آمدند و از امکانات باشگاه بازدید کردند. البته به زودی چند معاون دیگر هم به باشگاه اضافه خواهند شد که یکی از آنها معاون فرهنگی خواهد بود. همه این دوستان زیر نظر مدیرعامل فعالیت خواهند کرد.

 قبول دارید در اطلاع‌رسانی عملکرد خوبی نداشتید و هر روز خبرهای زیادی هول و هوش استقلال به گوش رسید؟

حرف شما درست است. قول می‌دهیم به زودی دیگر اینقدر اخبار پراکنده به گوش هواداران نرسد و آنها اینقدر نگران نباشند. البته یکسری از حاشیه‌سازان اخبار کذب منتشر می‌کنند که من به آنها هشدار می‌دهم مراقب رفتارشان باشند. در این بین رسانه‌ها خیلی به ما کمک کردند و ما با بیان برخی مطالب توانستیم خیلی از مشکلاتمان را برطرف سازیم که جا دارد از اینجا از آنها تشکر کنم. ما یک طلب 70 میلیارد تومانی داریم که اگر بتوانیم این پول را دریافت کنیم خیلی از مشکلاتمان برطرف می‌شود. در حال برنامه‌ریزی هستیم که بتوانیم این پول را بگیریم.

 خیلی‌ها معتقدند استقلال با این شرایط، فصل آینده باز هم مدعی قهرمانی نیست!

ما اگر بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم قطعا مدعی قهرمانی خواهیم بود. حسین حسینی، وریا غفوری و پژمان منتظری نمایندگان ما در تیم ملی هستند که دیدید با حضور آنها، تیم ملی چقدر شرایط خوبی داشت. در آخرین نشست هیات مدیره بند اول صورتجلسه را هدفگذاری برای قهرمانی در لیگ برتر گذاشتیم و همه اعضا هم تلاش می‌کنند تا در کنار کادر فنی و بازیکنان عنوان قهرمانی را کسب کنند.

تکلیف بازیکنانی چون پاتوسی، علی کریمی و حتی نورافکن به کجا رسید؟

بحث نقل و انتقالات در اختیار مدیریت باشگاه است. شاید باورتان نشود این بازیکنانی که شما نام بردید از خیلی از تیم‌ها پیشنهاد دارند اما تمام تلاش مدیریت باشگاه این است که این بازیکنان را در تیم نگه دارد. البته هواداران ما خیلی دوست دارند امید ابراهیمی و تیام هم به تیم بازگردند اما باید قبول کنیم بازگشت این دو بازیکن رقم سرسام‌آوری می‌خواهد. مثلا ابراهیمی یک میلیون و هفتصد هزار دلار قراردادش است.

 این روزها خیلی از مدیران قبلی از عملکرد فعلی استقلال رضایت ندارند؟

ما از مدیرعامل باشگاه حمایت می‌کنیم اما یک مقداری باید بپذیریم که خود ما هم خیلی متحد و هماهنگ نبودیم! من چند شب پیش حسن روشن اسطوره استقلال را دیدم، ای کاش منصور پورحیدری‌ها و حجازی‌ها هم زنده بودند. من از ارکان باشگاه، پیشکسوتان باشگاه و... می‌خواهم که از تیم حمایت کنند. از آقایان اولیایی، فتح‌الله‌زاده و همه دوستان می‌خواهم که هر کمکی می‌توانند به باشگاه انجام بدهند.من و اعضای هیات مدیره هم تمام تلاشمان ر انجام می‌دهیم متاسفانه افرادی که استقلال را دوست ندارند این روزها کامران منزوی و میرشاد ماجدی که خاک خورده‌اند را مقابل مردم قرار داده‌اند در حالی که تمام اعضا تلاش‌شان این است تا تیم به موفقیت برسد حتی من از آقایان مظلومی، نامجومطلق و دکتر نوروزی خواسته‌ام تا در شرایط فعلی خیلی بیشتر در کنار تیم حضور داشته باشم تا بتوانیم یک تیم قدرتمند را برای رقابت‌های فصل جاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز