خبرگزاری کار ایران

داور باید دژآگه را اخراج می‌کرد

سعادتمند: همچنان از کادر فنی حمایت خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۰۷

احمد سعادتمند رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد با وجود باخت مقابل تراکتورسازی، همچنان از شفر و کادر فنی‌اش حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،احمد سعادتمند رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد با وجود باخت مقابل تراکتورسازی، همچنان از شفر و کادر فنی‌اش حمایت خواهد کرد. وی همچنین مدعی شد اشکان دژآگه باید در این بازی اخراج می‌شد.  با سعادتمند درخصوص مسایل روز باشگاه استقلال همکلام شدیم.

شکست تلخی را مقابل تراکتورسازی متحمل شدید.

استقلال عملکرد بسیار خوبی را در دیدار مقابل تراکتورسازی داشت. من زیاد به مسایل فنی ورود نمی‌کنم اما این را بگویم آنقدر به کادر فنی بازیکنان اعتماد داریم که مطمئن هستم این تیم دوباره در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت. هم من و هم اعضای هیات مدیره دوست داریم تیم همیشه برنده از زمین خارج شود و مطمئن هستیم به زودی بردهای پی در پی استقلال ادامه خواهد داشت.

همچنان از کادر فنی حمایت خواهید کرد؟

قرار ما مگر غیر از این است. همچنان از کادر فنی حمایت می‌کنیم. نتایج هم که تا حالا خوب بوده و فتحی و معاونانش تلاش می‌کنند تا شرایط تیم هر روز بهتر از روز گذشته باشد. آنها یارگیری خوبی هم در فصل نقل و انتقالات داشتند.

به نظر شما دژآگه بازیکن تراکتورسازی باید از زمین اخراج می‌شد؟

من مشابه این حرکت را در فوتبال دیدم. فکر می کنم حرکت ایشان روی امید نورافکن و همچنین ابراز احساساتش مقابل تماشاگران تراکتور اخراج داشت. این نظر من تنها نیست و نظر خیلی‌ از کارشناسان است. با دوستانی که قبل از بازی نیز حواشی به وجود آوردند، خیلی حرف دارم.

به نظر می‌رسد قانون 10 درصد هم در ورزشگاه رعایت نشد؟

ما که از تلویزیون نگاه می‌کردیم 5 درصد هم رعایت نشد چه برسد به 10 درصد.

این روزها اختلاف‌نظری که بین شفر و خطیر به وجود آمده، مشکلاتی را برای باشگاه به وجود آورده است.

در هر خانواده‌ای اختلاف نظر وجود دارد. ما همگی در یک خانواده زندگی می‌کنیم و باید اختلافات را کنار بگذاریم. مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد زیرا تلاش همگی ما این است که این هفته اختلاف کوچکی که در خانواده استقلال به وجود آمده را با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل حل کنیم. مطمئن باشید دیگر شاهد  این اختلافات نخواهیم بود.

شایعه شده که درگیری‌هایی بین اعضای هیات مدیره با شفر بعد از بازی با تراکتورسازی به وجود آمده است. حتی عنوان شد که اعضای هیات مدیره در این خصوص پاسخ رسانه‌ها را هم ندادند.

هیچ کسی با ما تماس نگرفت و ما هم همیشه پاسخگو بوده‌ایم. دوستان هیات مدیره همگی با هم هماهنگ هستند و بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد.

مشکل زمین تمرین استقلال به کجا رسید؟

مشکل زمین تمرین را به زودی حل می‌کنیم. فتحی پیگیر این موضوع است. ما کمپ حجازی را نیز داریم که درحال تلاش هستیم تا بتوانیم آن را به استانداردهای بین‌المللی برسانیم. قرارداد صنایع دفاع هم به زودی امضا خواهد شد تا بازیکنان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

برانکو سرمربی رقیب‌تان پیش از بازی در کنفرانس خبری اعلام کرده بود مهدی رحمتی باید در بازی با پیکان اخراج می‌شد.

ایشان اختیار کارهای خودش را دارد. صحبت‌های دیگران برای ما هیچ اهمیتی ندارد. ما مسایل و نکات بزرگ‌تر را پیگیری و حل می‌کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز