خبرگزاری کار ایران

قطبی: 4-5 نفری تسلیم شده بودند و داد و بیداد می کردند

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۸۴

مربی فولاد خوزستان گفت: من فکر می کنم 4-5 نفری تسلیم شده بودند و داد و بیداد می کردند اما بقیه تیم را تشویق کردند تا شیمبا آن گل را زد. این واقعا عالی است ماشاالله با این سن و سال و در 35 سالگی چنین مرزی از آمادگی دارد

به گزارش ایلنا، افشین قطبی بازی آخر تیمش در لیگ هجدهم و تساوی برابر تراکتورسازی در نشست خبری بازی گفت: اول از همه تشکر می کنم از همه شما خبرنگاران که امسال برای آخرین بار به ورزشگاه آمدید. بازی جذابی بود. این بازی همه چیز داشت بخصوص آنطور که بازی تمام شد به گونه ای بود که به یادگار در ذهن هوادارها و ما خواهد ماند.


وی افزود: هردوتیم برای برد به زمین آمدند و روی ضربات ایستگاهی خطرناک بودند. ما اما گل اول را زدیم و فکر کنم که گل بعدی را هم سالم زدیم که قبول نشد. یک گل روی ایستگاهی خوردیم و در زمان حساس بازی بازیکنان ما عقب آمده و اجازه دادیم تراکتور روی دروازه مان موقعیت بسازد.


سرمربی فولاد همچنین گفت:به بازیکنان و کادرفنی تیم و تمام هواداران افتخار می کنم که تا آخرین لحظه تسلیم نشدند. من فکر می کنم 4-5 نفری تسلیم شده بودند و داد و بیداد می کردند اما بقیه تیم را تشویق کردند تا شیمبا آن گل را زد. این واقعا عالی است ماشاالله با این سن و سال و در 35 سالگی چنین مرزی از آمادگی دارد و ما به او افتخار می کنیم.


قطبی اضافه کرد: فولاد در گذشته و بعد از اینکه بازی را عقب می افتاد می باخت اما این فولاد در آینده هیچگاه تسلیم نخواهد شد و این خیلی برای تیم و باشگاه اهمیت دارد.» سرمربی سابق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم گفت:« تبریک می گویم به همه پرسپولیسی ها، کادرفنی، بازیکنان و هوادارانش در سراسر دنیا که سومین قهرمانی پیاپی را گرفتند.


سرمربی فولاد درباره ادامه همکاری با فولاد گفت: ما در مراحل اول مذاکرات توافقاتی کردیم ولی من اگر قرار است سرمربی این تیم باشم صددرصد تیمی می خواهم بسازم که در حد انتظار خوزستان و مردمش باشد. قهرمانی در لیگ سخت است. همه تیم ها با توانایی بالا و کادرفنی و بازیکنان خوب به بازی ها می آیند و من شک نمی کنم اگر تیمی که می خواهیم بسازیم همیشه در کورس قهرمانی خواهیم بود و برای هدف بزرگ تلاش خواهیم کرد.


او گفت: تلاش همه ما این است که مردم خوزستان را که اینهمه عاشق فوتبال هستند شاد کنیم. این تیم بهترین استادیوم ایران را دارد و باید تیمی داشته باشد که تمام صندلی هایش را پر کند. آن ها لیاقت دارند که فوتبال زیبایی نگاه کنند و به زندگی آینده شان امیدوار شوند.


قطبی در پایان گفت: ما دیشب مذاکراتی داشتیم، فکر می کنم فعلا باید صبر کنیم و راجع به نگاه و هدف باشگاه صحبت کنیم. ما هنوز کارمان تمام نشده. شش ماه برای این تیم زحمت کشیدیم اما انتظار من و مردم خوزستان بزرگتر از این است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز