خبرگزاری کار ایران

قطبی: منصوریان افتخار من و فوتبال ایران است/ دوست دارم فصل بعد جایی باشم که با انگیزه‌هایم همخوانی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۴۹۷

سرمربی فولاد از تقابل با ذوب آهن در هفته بیست و نهم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین قطبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر اصفهان زبیاست، لهجه اصفهانی‌ها نیز زیباست و لذت بردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: از این بازی خوشحال هستیم، منصوریان که مربی‌گری را با من شروع کرد، امروز افتخار من و ایران است، خوشحال هستم بعد از 8 سال وی را می‌بینم. فاصله بین دو تیم کم است و بازی زیبایی خواهد بود.

سرمربی فولاد افزود: خیلی از مردم خوزستان اینجا زندگی می‌کنند، دعوت می‌کنم بیایند فولاد و ذوب‌آهن را تشویق کنند تا بازی زیبایی را تماشا کنیم. شفاف می‌گویم وقتی آمدم تیم نتیجه خوبی نگرفته بود و شرایط بدی داشت، با تلاش زیاد و همکاری با باشگاه تیم خوبی ساختیم و در مدتی در روندی بودیم که برای قهرمانی می‌جنگیدیم، در چند بازی نتیجه لازم را نگرفتیم.

قطبی در ادامه گفت: یکی از ملاک‌های من این است نمایش در سطح بالا باشد اما توان آن را نداشتیم، کارآیی برای نتیجه‌گیری را هم نداشتیم، تا رسیدن به کارآیی لازم به بازیکنان و شخصیتی لازم داریم که تجربه و کیفیت داشته باشند و اندیشه و انگیزه برای رسیدن به جاهای بالا داشته باشند.

سرمربی فولاد تصریح کرد: مهره‌های لازم در هر پست را نداشتیم اما بازیکنان بهترین تلاش را کردند، از همکاری با آن‌ها لذت بردم و عشق خوبی در تیم است؛ به همین دلیل در رده ششم هستیم و بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و از تیم‌های بالای جدول 7 امتیاز گرفتیم، در 2 بازی مانده می‌خواهیم ششم جدول تمام کنیم.

وی عنوان کرد: برای سال بعد صحبت‌هایی داشته‌ایم و ادامه خواهد داشت، دوست دارم در باشگاهی باشم که انگیزه‌ها هماهنگ باشد، دوست ندارم انگیزه‌هایم بیشتر از باشگاه باشد و  این قضیه برای من باید شفاف شود.

قطبی در خصوص ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم منصوریان روحیه پیروزی دارد و این روحیه را به تیم می‌دهد، وقتی بازیکن بود جنگجو و محکم بوده است و این اندیشه را به تیم آورده است، به دلیل بازی آسیایی چرخش در بازیکنان دارد و از بازیکنان زیاد استفاده می‌کند که انگیزه را بالا نگه می‌دارد، ذوب‌آهن همیشه مدیریت خوبی در بیرون زمین داشته و بازیکنان خوبی داشته است.

سرمربی فولاد در خصوص وضعیت فوتبال بیان داشت: طبیعی است بعد از 8 سال پیشرفت در فوتبال کشور داشته‌ایم، از نظر حرفه‌ای بودن، فنی، جسمی، زیرساخت و کیفیت زمین پیشرفت داشته‌ایم اما هنوز خیلی کار داریم؛ در این 8 سال پیشرفت زیادی داشته‌ایم.

وی افزود: به مدیرانی احتیاج داریم که نیاز را درک کند و فراهم‌آوردن ابزار مورد نیاز تیم را بلد باشد، سرعت فوتبال ما می‌تواند تندتر شود و می‌توانیم بازی‌های جذاب‌تری انجام دهیم.

قطبی تصریح کرد: اگر نگاه انتقادی داشته باشیم این‌گونه است که شاید 20 دقیقه بازی خوابیده است، 20 دقیقه دعوا بین بازیکنان، مربیان و داوران است، 20 دقیقه توپ بیرون زمین است و بازی 30 دقیقه جذاب باشد اما در ژاپن حداقل 60 دقیقه توپ در زمین است و بازی را جذاب‌تر می‌کند.

سرمربی فولاد در پایان گفت: باید سعی کنیم با سرعت بیشتری بازی کنیم، کیفیت زمین کمک می‌کند اما در شهرستان‌ها چمن کیفیت مناسب ندارد و اجازه نمی‌دهد بازی جذاب شود؛ فوتبال اروپا تند است اما زمین‌هایشان خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز