خبرگزاری کار ایران

جلالی: تیم های ریشه دار آینده ای ندارند/ فوتبال ما خصوصی نمی شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۳۶

سرمربی نساجی مازندران گفت: منابع مالی باید مشخص باشد. کلا در نیم فصل دوم 10 درصد به ما دادند، آن هم 5 درصد به خاطر شکست مقابل نفت آبادان جریمه مان کردند.

به گزارش ایلنا،  مجید جلالی پس از برد 3 بر یک مقابل سپیدرود گفت: ما در  فشردترین روز لیگ به رشت آمدیم. سخت و پر فشار بود. این مسابقه برای سپیدرود مرگ و زندگی بود و به بچه ها گفتم که بازی شان و منزلت است و شما نسبت به فوتبال تعهد دارید و باید از صداقت و پاکی دفاع کنید. فکر می‌کنم چیزی که همه از نساجی توقع داشتند همین بود که با اصالت بازی کند.

وی افزود: مایلم این برد را به هواداران تیم مان تقدیم کنم که منتظر موفقیت ما بودند.
سرمربی نساجی ادامه داد: آنها به مراتب بیشتر از ما زیر فشار بودند و استرس عملکردشان را با نقصان مواجه کرده بود تمام موقعیت هایی که آنها داشتند روی ضربات آزاد مانند کرنر و خطا بوده اما در جریان بازی ما توپ را بهتر چرخاندیم.

جلالی درباره حضور نماینده گیلان در لیگ برتر اظهار کرد: همانطور که دوست داشتم تیمی از بوشهر کرمان و حتی شیراز در لیگ برتر حضور داشته باشند دوست دارم نماینده رشت هم در لیگ برتر باشد و خوشحال می‌شوم.


او درباره مشکلات تیم های ریشه دار توضیح داد: نباید مشکلات تیم‌های ریشه دار و پرهوادار را به گردن فدراسیون بیندازیم خودم در شمال کشور مربیگری می‌کنم و به وضح می‌بینم که آینده برای این تیم‌ها نیست چون هیچ ساختاری ندارند. باشگاه نساجی و سپیدرود حدود 60 سال قدمت دارند، اما ساختار ندارند. امکان دارد یک سال خوب نتیجه بگیرند و در لیگ باشند، اما همیشگی نیست. باید ساختار وجود داشته باشد.


سرمربی نساجی گفت: منابع مالی باید مشخص باشد. کلا در نیم فصل دوم 10 درصد به ما دادند، آن هم 5 درصد به خاطر شکست مقابل نفت آبادان جریمه مان کردند. در مجموع به هیچ وجه در کشور ما فوتبال نمی‌تواند خصوصی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز