خبرگزاری کار ایران

جلالی: صنعت نفت این هفته ها نتایج خوبی می گیرد/ درباره ادامه همکاری با نساجی حرفی نزدیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۲۱

سرمربی نساجی مازندران گفت: درباره فصل آینده با من هیچ صحبتی نشده است. باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل بازی تیم خود برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: ما خودمان را برای بازی‌ای آماده می‌کنیم که می‌تواند ما را به عنوان یک تیم خوب و سخت‌کوش معرفی کند. ما در بازی برابر استقلال خوزستان هم توانستیم خوب بازی کنیم. آمار را هم می‌دیدم بد نبود اما مثل بقیه بازی‌ها نبود اما ما می‌خواهیم فردا با انگیزه، رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: ما بازی استقلال خوزستان را خوب شروع کردیم و خیلی زود گل زدیم. نیمه اول هم خوب بودیم و شانس گل زیادی داشتیم اما برای استقلال خوزستان هم بازی حیاتی بود. بعضی از بازی‌های هستند که منطق گذشته را ندارند مثل بازی تراکتور و سپیدرود رشت و برخی تیم‌ها هم خطرناک می‌شوند. روی همین مساله موجب شد از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم. ما اگر دیدگاهی برای آینده داشته باشیم باید تمام بازیکنان را ببینیم.

جلالی افزود: صنعت نفت بهترین نتایجش را همین چند وقت اخیر دارد می‌گیرد و این برای یک چالش است و بازی راحتی نداریم و در این بازی سخت، باید سخت‌کوش باشیم و به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. ما محروم نداریم ولی یکی از بازیکنان ما مصدوم است.

او درباره فصل آینده نیز اشاره کرد: درباره فصل آینده با من هیچ صحبتی نشده است. باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز