خبرگزاری کار ایران

جلالی: نساجی می‌تواند مثل تراکتور سازی قطب شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۸۸

سرمربی نساجی مازندران گفت: در بازی‌های خارج خانه بهتر از بازی‌های داخل خانه هستند اما ما هم اگر طراوت بیشتری در خط حمله داشته باشیم بهتر است. امروز بازی سنگین و درگیرانه‌ای بود.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی تیم نساجی در پایان با ماشین سازی، اظهار داشت: فکر می‌کنم برای هر دو تیم بازی سنگینی بود. اما واقعیت این است که نشان دادند که قدرت غلبه بر یکدیگر را ندارند. همه فشار تیم در منطقه‌ای بود که بازیکنان به شدت با هم درگیر می‌شدند. 

وی ادامه داد: تیم ماشین‌سازی با مطالعه آمده بود اجازه صاحب موقعیت شدن به ما را نداند و ما هم همین‌طور و برآیند این بازی می‌شد که نتیجه صفر بر صفر شد. ما برای صفر بر صفر شدن یا کسب همان یک امتیاز نیامده بودیم و برای کسب امتیاز تعویض کردیم برای بردن.

جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: به خاطر موقعیت جدول شرایط برای همه حساس شده و تیم‌ها فقط می‌خواهند در وهله اول بازنده نباشند و تیم ماشین‌سازی و بیش از ۱۰ تیم در جدول در همین شرایط هستند. خط حمله دو تیم به دفاع نچربید. ما بی‌حساب و کتاب برای این بازی‌ها نمی‌آییم. تیم ماشین‌سازی را آنالیز کردم آنها در بازی‌های خارج خانه بهتر از بازی‌های داخل خانه هستند اما ما هم اگر طراوت بیشتری در خط حمله داشته باشیم بهتر است. امروز بازی سنگین و درگیرانه‌ای بود. با تعویض‌ها به دنبال موقعیت‌ساختن بودیم در ۱۵ دقیقه آخر ما صاحب موقعیت بودیم البته یک امتیاز هم برای ما غنیمت است. تیم نساجی باید ثبات بگیرد چون هنوز ثبات لازم را ندارد.

سرمربی نساجی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که چطور شد مجید جلالی در یک هفته از تیم پیکان به نساجی ترانسفر شد، گفت: این پروسه ۵ هفته زمان برد تا من از پیکان جدا شدم تقریباً حول و حوش ۳۴ روز این موضوع طول کشید اگر بتوانیم مشکلات نساجی را حل کنیم این تیم تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران می‌شود. این تیم می‌تواند مثل تیم تراکتورسازی شود. تیم‌هایی که هوادار دارند آن ظرفیت و پتانسیل را نیز دارند. البته این ظرفیت گاهی تیم حریف را آزار می‌دهد.

وی در پایان گفت: قائمشهر تا به حال این شکل نبوده ما مقابل استقلال باختیم اما تماشاگران چقدر متین بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز