خبرگزاری کار ایران

جلالی: می‌خواهیم با برد سایپا مردم آسیب دیده مازندران را خوشحال کنیم/ شرایط تیم ما تغییر نکرده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۲۳

سرمربی نساجی از بازی مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: ابتدا به خاطر حادثه سیل که به دلیل این حادثه به زحمت افتاده و عزیزانشان را از دست داده‌اند تسلیت می‌گویم. ما با تیم خوبی بازی داریم و خودمان را به مردم سیل زده استان مازندران متعهد می‌دانیم و با انگیزه بالایی را می‌خواهیم بازی کنیم. این تنها راهی است که می‌توانیم مردم استان را که به زحمت افتادند خوشحال کنیم. و انگیزه مضاعفی برای این مسابقه داریم.

وی در مورد ساعت مسابقه و ناهمواری احتمالی زمین ورزشگاه شهر قدس گفت: احتمالا به خاطر بارندگی زمین گل آلود است و ساعت مسابقه 17 و 45 است و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه گلایه‌هایی که او و بازیکنانش از مالکیت و شرایط باشگاه داشتند، گفت: در حال حاضر چیزی تغییر نکرده اما به خاطر رنج‌هایی که مردم و هواداران در سیل اخیر کشیدند تنها راهی که می‌شود مردم را خوشحال کرد این است که با تمام توان در میدان حاضر شویم و برای موفقیت برسیم. درون باشگاه چیزی تغییر نکرده. مسئولان ارشد استان هم در حال حاضر موضوعات بسیار مهمتری دارند و درگیر مسئله سیل هستند. من سعی کردم بچه‌ها را از نظر انگیزشی به سطح خوبی برسانم تا در بازی فردا بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز