خبرگزاری کار ایران

دیبالا در فهرست خریدهای منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۸۶

تابستان امسال انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد روزهای پرمشغله‌ای در بازار نقل و انتقالات داشته باشد و در این میان سایت کالچومرکاتوی ایتالیا مدعی شده است که پائولو دیبالا، هافبک هجومی آرژانتینی یوونتوس هم یکی از بازیکنانی است که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، وارد اولدترافورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیبالای 25 ساله در دوران بازیگری‌اش در یوونتوس بارها گوشه‌هایی از استعداد و توانایی‌های فنی خود را به رخ کشیده است اما فضایی که او پیش از این برای درخشش داشت، با ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس در تابستان سال گذشته محدود شد و این وضعیت در کاهش دقایق حضور و تعداد گل‌های بازیکن سابق پالرمو در ترکیب اصلی بانوی پیر نمود داشته است.

دیبالا در تمام 39 بازی‌اش برای یوونتوس در این فصل در همه رقابت‌ها 10 گل زده است که این افت محسوسی را نسبت به 22 گلی که او تنها در33 بازی‌اش در سری A در فصل 18-2017 داشت، نشان می‌دهد. به همین دلیل کالچو مرکاتو گزارش کرده است که یونایتد با یوونتوس برای خرید دیبالا با رقمی حدود 85 میلیون پوند تماس‌هایی داشته است.

در همین حال ابهاماتی درباره آینده روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی منچستریونایتد وجود دارد و رفتن او از اولدترافورد می‌تواند راه را برای تبدیل شدن دیبالا به نقطه ثقل تاکتیک‌های هجومی تیم اوله گونار سولشر هموار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز