خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارلو آنچلوتی؛

فوتبال در ایتالیا به معنای جنگ است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۵۴

کارلو آنچلوتی مربی ناپولی با گله از رفتار جسورانه و توهین‌آمیز هواداران در استادیوم‌های ایتالیا گفت آنها مسابقات را جنگ می‌بینند نه یک رقابت ورزشی.

به گزارش ایلنا، مربی 59 ساله بعد از 9 سال دوری از کشور و مربیگری در انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آلمان به سری A برگشته و روی نیمکت ناپولی نشسته است.

آنچلوتی گفت: «در ایتالیا از نظر فرهنگی از بقیه عقب هستیم. فکر می‌کنیم مسابقه فوتبال یک جنگ است در حالی که در حقیقت یک رقابت ورزشی است که نباید هیچ جایی برای بی‌حیایی و جسارت باشد. خیلی بعید است که در انگلیس به شما توهین شود. در فرانسه از عشق و تعصبی که در اسپانیا و ایتالیا وجود دارد، خبری نیست... در اسپانیا رقابتی قوی بین بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد اما بدون بی پروایی که در استادیوم‌های ایتالیا فراوان است.»

ژوزه مورینیو مربی منچستریونایتد مدعی شد که در تمام بازی تیمش با یوونتوس که به برد 2 بر یک شیاطین سرخ انجامید، از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه یوونتوس مورد توهین قرار گرفته. البته مربی پرتغالی در پایان بازی به این توهین‌ها پاسخ داد و با گرفتن دستش پشت گوش به هواداران گفت صدایشان را نمی‌شنود. آنچلوتی پیشنهاد کرد بازی‌ها تعطیل شود اگر توهین‌ها از حد خارج شود: «همانطور که به خاطر باران بیش از حد می‌توانند مسابقه را متوقف کنند، اگر توهین‌ها هم زیاده از حد شد، امکان توقف بازی وجود دارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز