خبرگزاری کار ایران

هفته نهم سری آ

جنوا دست بانوی پیر را از سه امتیاز کوتاه کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۵۰

در یکی از دیدار های جذاب هفته نهم سری آ ایتالیا دو تیم یوونتوس و جنوا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آلیانز تورین رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 1_1 به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، شاگردان آلگری برای حفظ روند پیروزی های خود این دیدار را نیز تهاجمی آغاز کردند و در اکثر دقایق نیمه نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند تا این که در هجدهمین دقیقه بازی کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتغالی از فرصت به وجود آمده در مقابل دروازه جنوا حداکثر استفاده را برد تا زننده گل اول این دیدار لقب بگیرد.

در ادامه نیمه اول این دیدار دو تیم چند موقعیت خوب گلزنی داشتند اما بی دقتی مهاجمان در کنار واکنش های خوب دروازه بانان دو تیم باعث شد تا نیمه اول این دیدار با همان تک گل رونالدو به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار با فشار بازیکنان جنوا بازی به تعادل کشیده شد و در بعضی مواقع حتی بازیکنان میهمان با تکیه بر بازیکنانی مانند پیاتک موقعیت های خطرناک تری را نسبت به رقیب صاحب نام خود ایجاد می کردند، حملات پیاپی بازیکنان جنوا در دقیقه 67 روی اشتباه و تعلل مدافعان یوونتوس توسط بسا به گل تساوی رسیدند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی آلگری برای این که رکورد 100% پیروزی خود را حفظ کند بلا فاصله دیبالا را به بازی آورد تا جان تازه ای به خط حمله تیمش بدهد، 15 دقیقه انتهایی این بازی به صورت کامل تحت تاثیر حملات یوونتوس بود و سفید و مشکی پوشان شهر تورین برای رسیدن به گل به آب و آتش زدند ولی دفاع خوب جنوا مانع از به ثمر رسیدن گلی دیگر در جریان این دیدار شد تا بازی با همان نتیجه 1_1 به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز