خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم سری آ؛

پیروزی خارج از خانه بیانکونری مقابل اودینزه

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۲۹

در ادامه هفته هشتم سری آ ایتالیا دو تیم اودینزه و یوونتوس از ساعت 19:30 رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان آلگری به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، شاگردان آلگری همانند سایر دیدار های خود در این فصل مصاف برابر اودینزه را نیز بسیار تهاجمی آغاز کردند، بیانکونری ها با تکیه بر حرکات کانسلو و الکس ساندرو بار ها و بار ها روی دروازه میزبان خود حملات خطارناکی را ترتیب دادند تا این که در حوالی دقیقه 33 یکی از ارسال های کانسلو با ضربه سر دیدنی بنتانکور به گل اول بازی تبدیل شد.

دقایقی پس از این گل کریستیانو رونالدو ابر ستاره فوتبال جهان با ضربه ای استثنایی توپ را برای دومین بار وارد دروازه اسکافت کرد تا نیمه اول بازی با برتری 2_0 یوونتوس به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی بازیکنان اودینزه چند موقعیت خوب برای جبران گل های خورده داشتند که هوشیاری مدافعان یوونتوس بزرگترین مانع برای به گل رسیدن آن ها بود، حتی در یکی از صحنه ها الکس ساندرو توپ را از روی خط دروازه بازگرداند. در ادامه بازیکنان دو تیم چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند تا این دیدار در نهایت با همان نتیجه 2_0 نیمه اول به پایان برسد.

بیانکونری ها با کسب هشتمین پیروزی پیاپی خود در سری آ با 24 امتیاز همچنین در صدر ماندند، شاگردان آلگری همچنین با برتری در دیدار های اروپایی خود تنها تیمی محسوب می شوند در در فصل اخیر تا به حال  آمار 100% پیروزی را حفظ کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز