خبرگزاری کار ایران

به پرسپولیس در تهران جام قهرمانی نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۸۰

جام قهرمانی لیگ برتر در هفته پایانی به تیم قهرمان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نتایج هفته‌های اخیر در لیگ برتر سرنوشت قهرمانی به دو هفته پایانی رسید و همچنان باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام تیم در نهایت جام را بالای سر می‌برد.

در حال حاضر پرسپولیس در فاصله 2 بازی مانده به پایان لیگ صدرنشین است و با نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی سپاهان 3 امتیاز اختلاف دارد و همین موضوع شاگردان برانکو را به اصلی‌ترین مدعی قهرمانی بدل کرده است.

سرخپوشان علاقه زیادی داشتند تا با مسجل کردن قهرمانی خود در دیدار با ماشین سازی در هفته بیست و نهم، هم در تهران و مقابل چشم هواداران خودی جشن گرفته و جام را بالای سر ببرند و هم دیدار هفته پایانی خود را فرمالیته کند و با خیال راحت به آن بازی برود ولی طبق اعلام سازمان لیگ این امر میسر نیست.

قرار بر این است که جام قهرمانی در هفته پایانی لیگ به قهرمان اهدا شود. اگر با توجه به نتایجی که در هفته بیست و نهم رقم می‌خورد پرسپولیس قهرمان شود، هفته بعد و در بازی مقابل پارس جنوبی در جم، جام را بالای سر ببرد و اگر کار به هفته آخر و نتایج آن کشید به تعداد تیم‌هایی که شانس دارند در ورزشگاهِ برگزاری بازی آنها جام برده می‌شود تا در پایان تیم قهرمان آن را بالای سر ببرد.

پرسپولیس این فرصت را دارد تا در صورت برتری مقابل ماشین سازی و عدم پیروزی سپاهان مقابل پدیده قهرمانی خودش را در هفته بیست و نهم مسجل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز