خبرگزاری کار ایران

حسرت مهاجم سرخپوشان از رد پیشنهاد لیگ ترکیه

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۱۱

حسین امامیان مهاجم ایلامی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت تاکید کرد که در تعطیلات نیم‌فصل می‌توانست به فوتبال ترکیه برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امامیان در خصوص مصدومیتی که در تعطیلات نیم‌فصل با آن مواجه شد گفت: متاسفانه با وجود شرایط خوبی که در نیم‌فصل اول داشتم در اردوی ترکیه با مصدومیت نادری مواجه شدم، با این حال با کمک مدیریت تیم و فرهاد کاظمی جراحی کردم و الان 3 ماه از جراحی‌ام می‌گذرد. به امید خدا 3 تا 4 ماه دیگر به شرایط بازی خواهم رسید و تلاش می‌کنم به آمادگی کامل برسم.

امامیان در نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود که 6 گل برای ای تیم زد و 4 پاس گل داد که با مصدومیت این بازیکن، سرخ‌پوشان در خط حمله هم با مشکل مواجه شد. او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: این مصدومیت خیلی بدموقع بود. من زمانی که در اردوی ترکیه بود، عملکردم در بازی‌های دوستانه طوری بود که چند تیم در ترکیه مرا زیرنظر داشتند و می‌توانستم در نیم‌فصل به فوتبال ترکیه بروم ولی آن مصدومیت همه چیز را تغییر داد.

وی در خصوص اینکه چرا سرخ‌پوشان نتوانست به لیگ برتر صعود کند تاکید کرد: این تیم تازه به لیگ دسته اول صعود کرد که کم تجربگی در سرنوشت تیم تاثیرگذار بود. در مجموع سرخ‌پوشان نتایج بدی نگفت و اگر تغییرات در کادر فنی کمتر بود قطعا این تیم شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز