خبرگزاری کار ایران

با نیمکت نشینی منشا؛

ایسما: شانس اول گلزنی استقلال به الهلال

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۹۷

مهاجم استقلال تهران پس از چند مسابقه در پست تخصصی خود به میدان می‎‌رود.

به گزارش ایلنا، ترکیب استقلال تهران در بازی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان در حالی اعلام شد که وینفرد شفر پس از مدت کوتاهی دوباره دست به تغییر در چینش شاگردان زد.

پس از خط دفاعی که با غیبت روزبه چشمی امید نورافکن به خط میانی اضافه شد، وینفرد شفر تصمیم گرفت برای خط حمله تاکتیک جدیدی را بکار بگیرد.

با حضور آیاندا پاتوسی، علی کریمی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی تنها یک بازیکن شانش حضور به عنوان مهاجم را در ترکیب داشت که شفر تصمیم گرفت در این مسابقه حساس اسماعیل گونکالوس در این پست قرار بگیرد.

ایسما که در مسابقه برابر الدحیل نیمکت نشینی بود در پنج مسابقه گذشته استقلال به عنوان وینگر در جناح چپ و راست به میدان رفت و امروز با خارج شدن گادوین منشا از ترکیب اصلی به عنوان تک مهاجم حضور دارد تا شانس اول گلزنی آبی‌ها به حریف قدرتمند باشد.

آبی‌ها در این بازی به غیر از ایسما و منشا، مرتضی تبریزی، روح اله باقری و اللهیار صیادمنش را در اختیار دارند که می‌توانند به عنوان مهاجم در خدمت تیم باشند و با نظر شفر می‌توانند به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب اضافه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز