خبرگزاری کار ایران

با حداکثر توان برای بازگشت به اوج

ترکیب استقلال برابر الهلال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۶۲۰

استقلال برای زنده نگه داشتن شانس صعود در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به شکست تیم قدرتمند الهلال دارد.

به گزارش ایلنا، سال جدید برای شاگردان وینفرد شفر پس از شکست فراموش نشدنی مقابل پرسپولیس در شهرآورد و تساوی برابر سایپا همراه بود تا آنها اکنون با صدر جدول رده بندی 7 امتیاز فاصله داشته باشند و پس از اینکه جام حذفی را از دست داده بودند حالا در آستانه از دست دادن دومین جام ممکن فصل قرار داشته باشد.

استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط مناسبی ندارد؛ شکست مقابل الدحیل و تساوی برابر العین امارات در ورزشگاه آزادی سبب شده تا آبی پوشان اکنون یک امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به العین در قعر جدول گروه مرگ مرحله گروهی جای بگیرند. استقلال پس از رویارویی با دو تیم با استانداردهای عالی امروز در کشور ثالث باید برابر الهلالی به میدان برود که الدحیل و العین را شکست داده و در صدر جدول ایستاده است.

حالا تیمی که پتانسیل‌های زیادی دارد و حواشی بعد از شکست برابر رقیب دیرینه تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان آن داشت باید با شجاعت و هماهنگی بالا برای کسب سه امتیاز مقابل تیم پرمهره الهلال قرار بگیرد تا بتواند شانس صعودش را زنده نگه دارد و دوباره سرپا شود.

با نظر وینفرد شفر برای این مسابقه سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید نورافکن، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، اسماعیل گونکالوس در ترکیب اصلی حضور دارند.

با غیبت چشمی در خط دفاعی منتظری دفاع میانی است و مصدومیت وریا سبب شده تا در سمت راست خط دفاعی شفر به خسرو حیدری اعتماد کند که بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت. در خط میانی با توجه به محرومیت باقری، علی کریمی در کنار امید نورافکن خواهد بود و پاتوسی، اسماعیلی و شجاعیان خط میانی را تکمیل می‌کنند. گادوین منشا با افت نمایشی که در دو هفته اخیر داشت به نیمکت بازگشت و ایسما در این مسابقه به عنوان تک مهاجم حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز