خبرگزاری کار ایران

وضعیت هم گروهی های استقلال؛ یا للعجب/ حریفان حیرت انگیز با حضور زامبی!

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۳۴

استقلال در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیمهای حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.بدون تردید سخت ترین گروه ممکن، گروه سوم است. جایی که استقلال تهران باید به مصاف تیمهای الدحیل قطر، الهلال عربستان و العین امارات برود.شاگردان وینفرد شفر فصل قبل هم با تیمهای الهلال عربستان، العین امارات و الریان قطر هم گروه شده بودند و حالا به جای الریان با الدحیلی افتاده اند که به مراتب قدرتمندتر است.

اما وضعیت کنونی رقبای استقلال در لیگ هایشان به چه ترتیبی است؟

الهلال عربستان هم اکنون تا پایان هفته نهم لیگ عربستان از 9 بازی 9 برد داشته و با 27 امتیاز صدرنشین است. ژورژ خسوس پرتغالی سرمربی این تیم است و بازیکنان بزرگی چون بافی تمبا گومیس(ملقب به زامبی) مهاجم اسبق لیون و سوانزی و ... به همراه عمر خریبین، آندره کاریلو ستاره تیم ملی پرو، کارلوس ادواردو،‌سالم الدوساری، آلبرتو بوتیا، یاسر الشهرانی، علی الحبسی و ... در این تیم عضویت دارند. آنها طبق گفته رئیس سرشناسشان سامی الجابر فقط به دنبال قهرمانی در رقابت های این فصل هستند.

در لیگ امارات تیم العین از 9 بازی 6 برد، یک مساوی و دو باخت دارد. آنها تیم سوم جدول هستند با 19 امتیاز و با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارند.  زوران مامیچ همچنان سرمربی این تیم است. عمر عبدالرحمان را به الهلال دادند و او رباط پاره کرد. مارکوس برگ سوئدی که فصل پیش هم گل زد  به همراه کایو، روبن ریبیرو(پرتغال)، تونگو دومبیا(مالی)، تسوکاسا شیوتانی و چند ملی پوش اماراتی در این تیم حاضر هستند و به نظر می رسد نسبت به فصل قبل کمی تضعیف شده اند.

در لیگ ستارگان قطر تیم الدحیل از 11 بازی 10 برد و یک مساوی داشته و با 31 امتیاز صدرنشین است. آنها بازهم مدعی اصلی قهرمانی به شمار می روند. تیم نبیل معلول که به پرسپولیس در یک چهارم باختند به تازگی نام تائه هی را به خاطر پارگی رباط از دست دادند. با این ادمیلسون جونیور در خط حمله به همراه یوسف العربی، یوسف مساکنی، موئذ علی، کریم بوضیاف، لوئیز جونیور، لوکاس مندز و ... در این تیم عنابی پوش حاضرند.

باید دید استقلال بازهم می تواند برای سومین بار از ترکیب عربستان، قطر، امارات گذر کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز