خبرگزاری کار ایران

گرامی: یک هفته خواب نداشتم / با تمام توان به دنبال بهترین نقطه ممکن هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۴۵

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در دیدار مقابل پدیده مشهد نقش پررنگی در از دست رفتن سه امتیاز داشت، در دیدار مقابل استقلال خوزستان گل مهمی به ثمر رساند و برتری ارزشمندی را برای شاگردان مهدی تارتار رقم زد.

فریبرز گرامی در گفت و گو با ایلنا درباره برتری مقابل استقلال خوزستان با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند گفت: واقعا فراموش نشدنی است، بازی خیلی خوبی بود. ما از دقیقه اول روی دروازه حریف فشار آورده بودیم و بازی در کنترل ما بود. حریف دنبال مساوی بود و به این فکر می‌کردند که در نهایت با گل خورده کمتر زمین را ترک کنند.  موقعیت‌های زیادی داشتیم و اخراجی هم داشتیم که با حمایت همه جانبه بازیکنان در نهایت برنده شدیم. 

او ادامه داد: از هفته گذشته که مقابل پدیده مشهد آن اتفاق افتاده بود خیلی ناراحت بودم و فشار به قدری زیاد بود که شب‌‌ها خواب نداشتم! به هر حال قسمت اینطور بود که دقیقه آخر بازی در محوطه جریمه باشم و با یک ضربه نتیجه بازی را تغییر بدهم. سه امتیاز از هر چیز دیگری مهمتر بود که خداراشکر به آن دست پیدا کردیم.

گرامی افزود‌: یک هفته فراموش نشدنی داشتم و نمی‌توانم خودم را مقصر اصلی گل پدیده بدانم اما به هر حال خیلی سخت بود. خداراشکر در همان بازی دقیقه 95 و این بازی هم دقیقه 95 دو اتفاق بزرگ افتاد و حالا فشار روی من کم شد. از این خبر ندارم که رکورد زدم یا نه ولی خیلی خوب بود که بعد از تعویض شدن موفق به گلزنی شدم.

مدافع پارس جنوبی در این باره که در پدیده نیمکت نشین بوده و در پارس جنوبی هم چنین اتفاقی برای او افتاده گفت: من از نظر بدنی در ابتدای فصل روی فرم نبودم و حالا هم نظر سرمربی است که بخواهد کدام بازیکن را انتخاب کند. امیدوارم همیشه در تمرینات و زمین مسابقه بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و امیدوارم که به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. هم از نظر فنی و هم شخصیت سرمربیگری آقای تارتار انسان بزرگی هستند و طی مدتی که در کنار هم هستیم از ایشان نکات زیادی را یاد گرفتم. 

گرامی درباره بازی هفته آینده گفت: صنعت نفت آبادان هم تیمی بوده که عادت به کسب تساوی دارد. در خانه خودشان هم تیم بدی نیستند و خوب بازی می‌کنند. ما هم پتانسیل خوبی دارند. برای بازی‌های پیش رو هم با تمام توان بازی می‌کنیم و به دنبال کسب حداکثر امتیاز برای رسیدن به بهترین نقطه ممکن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز