خبرگزاری کار ایران

رحمتی بزرگ ماست؛ باید حالا حالا ها در استقلال بماند

زکی پور: تمام حمله‌ها به تیر می‌خورد / داور نبود با برانکو برخورد می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۵۵

مدافع استقلال تهران پس از تساوی مقابل سایپا از حمایت هواداران این تیم تشکر کرد و گفت: اگر پنالتی خودش را می زد، صد درصد گل می شد. فرشید اسماعیلی فوق العاده بازیکن با کیفیتی است. انشاالله که مشکل حل شود.

به گزارش ایلنا، میلاد زکی پور در پایان دیدار استقلال تهران  برابر سایپا اظهار داشت:  چه بگویم. توپ نخواهد گل شود، نمی شود. هرچه حمله می کنیم، به تیر می خورد. زمین و زمان انگار نمی خواهد گل بزنیم. فقط شرمنده هواداران شدیم. واقعا سنگ تمام گذاشتند که بعد از باخت ناعادلانه دربی که حقمان نبود، این همه هوادار به ورزشگاه آمد. دیگر نمی‌دانم چه کاری باید می کردیم. من که هرچه توان داشتم، گذاشتم.

مدافع استقلال در مورد حواشی دربی و ویدیویی که از صحبت لیدرهای استقلال با بازیکنان این تیم منتشر شده بود، گفت: لیدرها خیلی برای این تیم زحمت می کشند. همه آنها سنگ تمام می گذارند، مثل امروز. ولی آقای رحمتی بزرگ ماست و باید حالا حالا ها در استقلال باشد چون ما نیاز به بزرگتر داریم. اصلا این صحبت ها نیست. نمی دانم این حاشیه ها از کجا در می آید! می گویند که گفته پنالتی را نزنند. اصلا اینطور نیست. همه بچه ها می دانند. اولین پنالتی را گفته بودند که فرشید اسماعیلی بزند، که او هم زد. فرشید هم واقعا پنالتی زن است و در تیم از همه بهتر پنالتی می زند. پنالتی زن را هم مربی انتخاب کرده بود. فرشید واقعا همه پنالتی ها را گل می کند. پنالتی های قبلی فرشید همه خوب بود. در دربی خواست چیپ بزند که اینطور شد. اگر پنالتی خودش را می زد، صد درصد گل می شد. فرشید اسماعیلی فوق العاده بازیکن با کیفیتی است. انشاالله که مشکل حل شود.

زکی پور در مورد میزان شانس قهرمانی استقلال با توجه به نتایج اخیر اظهار داشت: ما تلاشمان را می کنیم. انشاالله هرچه خدا بخواهد همان می شود.

او در پاسخ به سوالی پیرامون دخالت پزشک یا افرادی دیگر در مسائل فنی استقلال گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

مدافع استقلال درباره صحنه ای که در دربی برانکو ایوانکوویچ با او برخوردی داشت، گفت: اتفاقی که افتاد در فیلم مشخص است، ولی اگر داور بازی چیزی نمی گفت، صد درصد با او برخورد می کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز