خبرگزاری کار ایران

میرجوان: هیچ برنامه‌ای نود نمی‌شود / تاکتیک ما "بِکِش زیرِش" نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۸۴

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: نمی‌دانم بر چه اساس اما در اواسط نیمه دوم اخراج شدم. صحنه آهسته این لحظه از هر زاویه‌ای موجود است و داور هم به صحنه نزدیک بود. چند هفته پیش جلوی سپاهان زانوی من آسیب دید اما حتی خطا هم اعلام نکردند.

عماد میرجوان در گفت و گو با ایلنا، درباره اخراجش مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:‌ نمیدانم برنامه‌های فوتبالی درباره این صحنه چه گفته‌اند اما داور در آن صحنه کارت قرمز مستقیم به من نشان داد. اگر لحظه برخورد من با بازیکن حریف را ببینید متوجه می‌شوید توپ به سمت جلو حرکت می‌کند. توپ را زدم و بعد از آن با هم برخورد کردیم. 

او ادامه داد: اول فکر کردم که داور خطای بازیکن مقابل را اعلام کرده اما دیدم که به من کارت نشان داد. از نظر من به هیچ وجه اخطار نداشت و نمی‌دانم بر چه اساس اما در اواسط نیمه دوم اخراج شدم. صحنه آهسته این لحظه از هر زاویه‌ای موجود است و داور هم به صحنه نزدیک بود. چند هفته پیش جلوی سپاهان زانوی من آسیب دید اما حتی خطا هم اعلام نکردند. 

میرجوان در پاسخ به این سوال که پس از کنار گذاشتن عادل فردوسی پور چگونه چنین لحظات و تصمیمات مشکوک داوری بررسی خواهد شد، گفت: برنامه‌های دیگر هم هستند اما هیچ چیز نود نمی‌شود. همه فوتبالی‌ها عادت کردند که این برنامه را هر هفته ببینند. آقای فردوسی پور خیلی به فوتبال ایران کمک کردند و این برنامه را 20 سال سرپا نگه داشتند. ان شاء الله که برنامه ایشان دوباره پا بگیرد و با اجرای ایشان برگزار شود.

میرجوان درخصوص برتری در این بازی گفت: ما خیلی تلاش کردیم تا سه امتیاز را بگیریم. تیم حریف هم توپی روی دروازه ما نیاورد، یک توپ آمد و از بدشانسی ما و خوش شانسی آنها به گل تبدیل شد. در نیمه دوم هم فشار را بیشتر کردیم و زحمت بچه‌ها جواب داد تا در دقیقه پایانی بازی گل بزنیم و برنده شویم. خداراشکر که سه امتیاز را دریافت کردیم، در چند بازی گذشته نتیجه مناسبی نداشتیم و سال جدید را هم با باخت جلوی پدیده شروع کرده بودیم. 

مهاجم پارس جنوبی درباره اینکه سرمربی استقلال خوزستان اعلام کرده بود تاکتیک آنها در بازی دیروز فقط روی ارسال و سانترهای متداوم بوده، گفت: تاکتیک ما "بِکِش زیرِش" نیست، چند بازی است که زمین چمن ما شرایط مناسبی ندارد و خراب شده است. تیمی که بخواهد در این زمین بازی کند، مجبور است با چنین رویه‌ای پیش برود. وسط زمین خراب است و ما باید با هر طریقی آن را رد کنیم. این نقطه قوت ما بود و استقلال خوزستان هم تیمی نبود که روی زمین بازی کند، هر توپی که به سمت آنها می‌رفت یا خودشان را به زمین می‌اندختند یا زیرش می‌زدند. حرف ایشان را قبول ندارم، به نظرم به خاطر باخت بوده که چنین حرفی زده و اشتباه است.

او همچنین درباره شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای پارس جنوبی گفت:‌ چهار پنج تیم بالای جدول جدا شده‌اند و فکر نمی‌کنم بتوانیم به آنها برسیم، ما سعی می‌کنیم به رتبه ششمی که بودیم برگردیم. دوست داریم به این پله برسیم تا در مراحل بالا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز