خبرگزاری کار ایران

میرجوان: طرفداران سپیدرود زود عصبانی شدند / از اعتماد تارتار ممنونم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۰۹

مهاجم پارس جنوبی جم معتقد است شاگردان تارتار امسال بهتر از فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند و انتظارها را برطرف می‌کنند.

عماد میرجوان در گفت و گو با ایلنا، درباره پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در هفته دوم و گلزنی مقابل شاگردان عبداله ویسی گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. ما روی نقاط قوت و ضعف آنها به خوبی کار کرده بودیم و شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که برنامه‌های مدنظر کادرفنی پیش رفت. نکته مثبت سه امتیاز ما گل نخوردن بود که این عملکرد منظم خط دفاعی و دروازه بان ما را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در اوج آمادگی قرار داریم و هفته گذشته هم مستحق باخت نبودیم. از هفته اول محکم حاضر شدیم و در بازی‌های بعدی هم مدعی هستیم تا در نیم فصل حداکثر امتیازها را کسب کنیم.

مهاجم پارس جنوبی درباره اینکه به مدعی بودن تیم شگفتی ساز فصل گذشته چقد امیدوار است، اظهار داشت: بازیکنانی از تیم جدا شدند اما ما بازیکنان به خودمان اعتقاد داریم و تیمی هستیم که به مراتب از سال گذشته بهتر هستیم البته فصل با فصل فرق می‌کند و ما سعی می‌کنیم با اینکه توقع ها بیشتر است، بهتر عمل کنیم.

میرجوان درباره اعتماد مهدی تارتار به او و حضور در ترکیب اصلی پارس عنوان کرد: آقای تارتار مربی کاربلدی هستند و از ایشان ممنونم که به من اعتماد کردند و امیدوارم در دو بازی اخیر جواب اعتمادشان را داده باشم. 

مهاجم فصل گذشته سپیدرود درباره اتفاقات روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل بیان داشت: به نظر من آنها خیلی زود عصبانی شدند و درست است توقعشان از تیم بالاست ولی زود بود که اینطور با سرمربی بزرگی برخورد کنند. در هر شرایطی که حضور داشته باشند درست نبود اینگونه پس از گذشت دو هفته با مشکلات تیم چنین اتفاقی بیفتد. امیدوارم رفته رفته بهتر شوند و مسابقات خوبی را پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز