خبرگزاری کار ایران

دست نشان: باید به فوتبال سپیدرود و رشت تبریک گفت/ بازیکنان ما جوان و آینده‌دار هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۶۹

سرمربی سپیدرود از عملکرد شاگردانش مقابل پیکان راضی است.

به گزارش ایلنا، نادر دست نشان  پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پیکان در نشست خبری گفت: سال نو را تبریک می‌گویم و تسلیت به خاطر سیل اخیر، بازی با پیکان سنگین بود. حریف تیم پرمهره‌ای است و مربی بسیار خوبی دارد. هدف‌شان این بود که ما را از خط هافبک خلع سلاح کنند و در نیمه اول هم موفق شدند. 

وی افزود: روی هر دو گل روی اشتباه‌های خودمان گل خوردیم و در فوتبال وقتی اشتباه کنید تنبیه می‌شوید. گل دوم روی ارسالی که شد بازیکن جوان ما لیز خورد و قاسمی توپ را تبدیل به گل کرد. باید به فوتبال سپیدرود و رشت تبریک گفت که بازی ۲ بر صفر عقب افتاده را برگردانیم ان هم در حالیکه ۱۰ نفره شده بودیم. شرایط سنی تیم ما کم بودو برخی بازیکنان امید در تیم ما بازی می‌کردند و کم تجربگی کار دست ما داد. چند فرصت گلزنی هم داشتیم که از دست دادیم. بعد از ۱۰ نفره شدن هم دیگر بیشتر از این زورمان نرسید.

وی افزود: موقعیت‌های گل در نیمه اول داشتیم اما روی دو اشتباه دو گل خوردیم، به هواداران سپیدرود و فوتبال رشت تبریک می‌گویم. ما در حالیکه دو بر صفر عقب بودیم به بازی برگشتیم و بازی را ۱۰ نفره مساوی کردیم. بازیکنان ما جوان و آینده‌دار هستند البته کم تجربه هم هستند. ما در نیمه دوم برای پیروزی به میدان آمدیم، بعد از تساوی، پیکان ضد حملات سریعی می‌زد اما بایرامی و غلامی هم موقعیت گلزنی داشتند که از دست دادیم. یک ضربه ایستگاهی خوب را هم از دست دادیم.

دست‌نشان تصریح کرد: ما به زمان نیاز داریم تا عملکرد بهتری در لیگ داشته باشیم، باید در زدن ضربات آخر هم دقت بیشتری کنیم و بهتر عمل کنیم.

وی در مورد اینکه چرا یک نیمه سپیدرود خوب بود و یک نیمه بد، گفت: جوانی عوارضی دارد، ما بازیکنانمان جوان هستند و میانگین سنی تیم ما ۲۷ سال بود، این جوانان تحت تاثیر بازی قرار می‌گیرند اما در نیمه دوم که بازی حریف را لمس می‌کنند و تاکتیک‌ها را به خوبی اجرا می‌کنند در نیمه دوم بازیکنان ما تمام انرژی‌شان را صرف کردند.

دست‌نشان در مورد داوری مسابقه گفت: داوری روز بدی نداشت، ناظمی از داوران خوب است البته او می‌توانست به بازیکنان پیکان کارت‌های زرد بیشتری نشان دهد.

وی در مورد استفاده از محمد علیزاده که پر اشتباه بود، گفت: در دفاع چپ منصوریان و جوادی مقدم را داریم که مقدم بیشتر خصوصیات تهاجمی دارد و منصوریان هم مصدوم بود. علیزاده هم در کارهای دفاعی خوب عمل کرد اما در رختکن هم به او گفتم که نباید در وسط زمین چنین تکلی می‌زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز