خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: تلاش می‌کنم تا سپیدرود در لیگ برتر باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۵۳

نادر دست‌نشان هنوز یک ماه نشده از هدایت مس کناره‌گیری کرده و هدایت سپیدرود را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان هنوز یک ماه نشده از هدایت مس کناره‌گیری کرده و هدایت سپیدرود را برعهده گرفت.

این مربی مازندرانی قولی برای بقا سپیدرود در لیگ برتر نمی‌دهد ولی می‌گوید تمام سعی و تلاشش را می‌کند تا تنها نماینده گیلان در لیگ برتر باقی بماند.

دست‌نشان می‌گوید کار سختی در پیش دارد ولی ناامید نیست و می‌خواهد به سپیدرود کمک کند تا این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

بالاخره دوباره به رشت آمدید. اول فصل نشد ولی الان آمدید؟

خب قسمت این‌طوری بود که الان هدایت سپیدرود را برعهده بگیرم. اول فصل هم گفتم برای کمک به سپیدرود آمدم ولی شرایط برای کار فراهم نشد. حالا بعد از شش ماه آمده‌ام که هدایت این تیم خوب را برعهده بگیرم.

سپیدرود اوضاع خوبی ندارد و باید گفت ریسک بزرگی کردید حتی شاید سقوط را به اسم شما بنویسند!

ببینید من اوضاع سپیدرود را به خوبی می‌دانم و با علم به تمام مشکلات، هدایت این تیم را قبول کردم و به قول شما ریسک بزرگی است. من آمده‌ام که کمک کنم. حیف است سپیدرود سقوط کند اما بعید می‌دانم سقوط را به اسم من بنویسند. همه شرایط را دیدند و می‌بینند. من تیم را در رتبه پانزدهم تحویل گرفتم و کار سختی هم تا پایان فصل در پیش داریم.

چقدر امیدوارید سپیدرود در لیگ باقی بماند؟

همان‌طور که گفتم خیلی سخت است. هدفم کمک به سپیدرود است و به عشق هواداران هدایت این تیم را قبول کردم. قصد دارم به کمک بازیکنان و هواداران حلقه‌ای از زنجیر سپیدرود شوم تا با کسب نتایج خوب سپیدرود را در لیگ نگه داریم تا مردم رشت شاد شوند و به این موضوع ایمان دارم و از سوی دیگر باید بگویم انسان به امید زنده است. من هم به همین خاطر به ماندن تیم خیلی امیدوارم.

اولین بازی باید به آبادان بروید. این بازی را چطور می‌بینید؟

بازی خیلی سختی است. من یک سال در آبادان بودم و با نفت خاطرات خوبی دارم و با حضور در این شهر خاطرات خوبم زنده می‌شود. مردم آبادان به من خیلی لطف دارند. اما در این بازی باید برای بقا سپیدرود برنده از زمین خارج شویم. نفت در خانه کمتر به تیمی باج می‌دهد و نتایج این تیم گواه این موضوع است. آنها حتی پرسپولیس را هم در آبادان متوقف کردند. پس کار سختی داریم.

می‌دانید که جای علی کریمی آمدید که محبوبیت زیادی در رشت دارد. این کار شما را سخت نمی‌کند؟

اول اینکه برای علی کریمی آرزوی موفقیت دارم. او اسطوره فوتبال ایران است. مردم رشت هم او را خیلی دوست داشتند و باید بگویم او به فوتبال رشت خدمت کرد. من از محبوبیت کریمی خبر دارم و احترام خاصی هم برای او قائل هستم. من هم آمده‌ام به فوتبال رشت کمک کنم. بعید می‌دانم مردم و هواداران بخواهند مقابل من موضع بگیرند. من جای علی کریمی را نگرفتم. او خودش رفت و حتی با درخواست‌هایی که داشتند حاضر به برگشت نشد و من بعد از او آمدم. بنابراین مشکلی نیست.

با اینکه هنوز مالکیت تیم قطعی نشده شما نگران این نیستید که هنوز کار را شروع نکرده، شما را عوض کنند و کسی دیگر جانشین شما شود؟

مالکیت باشگاه زیر نظر اداره ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین هیات فوتبال گیلان است. آقای بیات با مسوولان این اداره‌ کل صحبت و من را به عنوان سرمربی معرفی و انتخاب کردند. من هم به عنوان سرمربی کار را شروع می‌کنم و به قولی منتظر مالک جدید می‌مانم تا ببینم نظر ایشان چیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز