خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین امروز استقلال؛ اعتراض آبی‌پوشان به کیفیت زمین

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۴۱

بازیکنان استقلال از عدم برگزاری تمرین در چمن طبیعی ناراحت بودند.

به گزارش ایلنا، آبی‌پوشان که خود را آماده دربی 89 می‌کنند همچنان در چمن مصنوعی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

* الهیار صیادمنش و کادرپزشکی استقلال یک ساعت جلوتر در محل تمرین حضور داشتند و منتظر حضور بازیکنان بودند. 

* وینفرد شفر جلسه‌ای را به صورت سرپایی با اصغر حاجیلو سرپرست تیم و کادرپزشکی استقلال از جمله دکتر امین نوروزی برگزار کرد. 

* هادی شکوری بازیکن پیشین استقلال و عضو فعلی سرخپوشان پاکدشت با عوامل پزشکی و تدارکات استقلال خوش و بش کرد. 

* گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای استقلال به همراه فرزند و برادر خود در محل تمرین حضور داشت. بازیکنان فرزند مهاجم استقلال را در آغوش گرفتند و او را به محل تمرین بردند. 

* بازیکنان استقلال از عدم برگزاری تمرین در چمن طبیعی ناراحت بودند و اعتقاد داشتند که حتی بارش باران نباید باعث شود که در چمن مصنوعی تمرین کنند. اگرچه بازیکنان از نداشتن زمین تمرین ناراحت بودند اما در طول تمرین با شوخی می‌کردند.

* طارق همام هافبک عراقی استقلال باز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد. این بازیکن راهی کشورش شده و ظاهرا در یک بازی دوستانه تیم عراق دچار مصدومیت شده و به همین علت به دیدار روز شنبه نمی‌رسد اما این برای سومین بار است که هافبک عراقی به کشور خود می‌رود و برای بازگشت به ایران مسئولان و کادر پزشکی تیم استقلال را منتظر نگه می‌دارد.این بازیکن هم به دربی نمی‌رسد.

* پیش از آغاز تمرین یکی از هواداران با دسته گل به سمت شفر رفت و با اهدای این دسته گل برای وی و تیمش در دربی آرزوی موفقیت کرد.

* یکی از هواداران استقلال از کشور آلمان برای تماشای تمرین استقلال به ورزشگاه آزادی آمده بود و با سختی مجوز ورود گرفت. همچنین چند هوادار استقلال از سیستان و بلوچستان پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی در کنار برخی از بانوان با پرچم آبی حضور پیدا کردند اما موفق به ورود به استادیوم نشدند.

* گادوین منشا به همراه پسر خود در محل تمرین امروز تیمش شرکت کرد که این موضوع سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی شد.

* تمرین گل گهر سیجان ساعت ۱۷ بود اما به دلیل حضور استقلالی‌ها در زمین تمرین، این تیم قصدش این بود بیرون از زمین و پشت دروازه بماند تا تمرین استقلال به اتمام برسد و سپس وارد زمین شود اما با درخواست اصغر حاجیلو و ساشا شفر، گل گهری ها به رختکن رفتند تا در ساعت مقرر به زمین تمرین بازگردند

* وینگو بگوویچ، سرمربی گل گهر سیرجان تماشگر ویژه تمرین استقلال پیش از دربی پایتخت بود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز