خبرگزاری کار ایران

مظاهری: امکان داشت بازنده باشیم/ سپاهان و پرسپولیس فرقی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۵۸

دروزاه بان ذوب آهن گفت: تمرینات‌مان را زودتر از همه تیم‌ها شروع کردیم، شادابی خاصی به تیم برگشته است. با آمدن کادر فنی جدید و اتفاقاتی که در تیم افتاده است، می‌توانیم در جدول لیگ تک رقمی شویم. منظورم رده نهم نیست بلکه رده پنجم و ششم است.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت:بازی خوبی بود. استقلال خوزستان تیم خوبی است.در نیمه اول این تیم دو سه موقعیت گلزنی داشت که می‌توانستیم بازی را واگذار کنیم. اما خدا را شکر هم خوش شانس بودیم هم بازی را مدیریت کردیم.

وی در مورد اینکه تیم ذوب‌آهن خیلی خوب شده است، اظهار داشت: تمرینات‌مان را زودتر از همه تیم‌ها شروع کردیم، شادابی خاصی به تیم برگشته است. با آمدن کادر فنی جدید و اتفاقاتی که در تیم افتاده است، می‌توانیم در جدول لیگ تک رقمی شویم. منظورم رده نهم نیست بلکه رده پنجم و ششم است.

مظاهری در مورد شروع خوب ذوب‌آهن در آسیا گفت: وقتی تیمی مقابل الغرافه کام بک می‌کند یعنی که شخصیت دارد. این برای ما بهترین روحیه بود. الان ما آن شخصیت را داریم و به ذوب‌آهن قبلا بازگشته‌ایم و خدا را شکر می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در باره بازی با سپاهان در عید نوروز و پیش‌بینی‌اش از این مسابقه گفت:‌من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما می‌دانم که امتیاز این بازی در اصفهان می‌ماند. من همیشه با تمام توانم برای ذوب‌آهن بازی می‌کنم مقابل هر تیمی که باشد سپاهان، پرسپولیس یا هر تیم دیگر. حریف کار ساده‌ای ندارد اما کار ما هم یک ذره سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز