خبرگزاری کار ایران

رشید مظاهری در آستانه یک انتخاب بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۴۱

رشید مظاهری در سه، چهار سال اخیر یکی از گلرهای حاضر در اردوهای تیم ملی بود که در نهایت موفق به حضور در بازی‌های جام جهانی شد.

به گزارش ایلنا، رشید که در فهرست تیم ملی برای اردوی فعلی جایی نداشت در تلاش است با حداکثر استفاده از بازی‌های باقی‌مانده تا نیم فصل و البته تمرینات مداوم، خود را باز هم به فهرست کی‌روش برساند تا در نهایت موفق به حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا شود تا پس از جام جهانی، یک تورنمنت مهم دیگر را هم تجربه کرده باشد.

دومین دغدغه مظاهری این روزها هم ادامه حضور و یا عدم حضور او در ذوب‌آهن اصفهان است. او که در پنج فصل اخیر از دروازه ذوبی‌ها محافظت کرد تنها نیم فصل از قرارداد خود را با این تیم باقی‌مانده می‌بیند و به دنبال این است تا بتواند بهترین انتخاب را برای ادامه دوران بازیگری خود داشته باشد.

هر چند رشید تاکنون درباره ادامه حضور در ذوب‌آهن و یا خروج از این تیم، اظهارنظری رسمی نداشت اما در مصاحبه مفصل خود در هفته گذشته تلویحا عنوان کرد شرایط را برای ادامه حضور خود در این تیم مهیا نمی‌بیند و با توجه به چراغ سبز مدیر این تیم بدش نمی‌آید ادامه فوتبال خود را در تیم دیگری بگذراند. در هر صورت انتخاب گلر ملی‌پوش ذوبی بر ماندن در ذوب‌آهن و یا رفتن از این تیم، می‌تواند یک تصمیم مهم در زندگی ورزشی او نام بگیرد که همین روزها عملی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز