خبرگزاری کار ایران

رشید مظاهری؛ شانس بزرگ مقابل استقلال برای عبور از سیدحسینی و بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۳۷

دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب آهن به دنبال این است تا برخلاف همتای خود در بازی شب گذشته عملکرد مثبتی برای موفقیت تیمش به جا بگذارد.

به گزارش ایلنا، سه گلر فعلی ایرانی برای حضور در جام جهانی رقابت جالب توجهی با یکدیگر دارند. علیرضا بیرانوند در کنار سیدحسین حسینی و رشید مظاهری سه گلری هستند که در آخرین اردوی تیم ملی در لیست کارلوس کی‌روش حاضر شدند و از شانس زیادی برای حضور در روسیه برخوردار هستند.

در این بین سیدحسین حسینی با از دست دادن دیدارهای اخیر این شانس را به کمترین حد ممکن برای خود کاهش داده است تا رقابت داغی بین رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند شکل گیرد. گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در بازی شب گذشته نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد و با سه گل دریافتی شب ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت و تنها 90 دقیقه در جدال باشگاهی فرصت دارد تا بار دیگر توانایی خود را به اثبات برساند.

اکنون سومین گلر ایرانی با شانس حضور در جام جهانی فرصت خودنمایی را در فولادشهر پیش رو دارد. رشید مظاهری، گلر جوان ذوبی‌ها تاکنون 21 بازی آسیایی را با پیراهن این تیم پشت سر گذاشته و توانسته هشت کلین شیت در این رقابت‌ها به نام خود ثبت کند. او با 25 سیو در این فصل از لیگ قهرمانان یکی از پرکارترین دروازه‌بانان حاضر در این رقابت بوده است. مظاهری در لیگ امسال نیز با سیو 4 پنالتی در این امر نیز موفقیت خوبی به نام خود ثبت کرده و باید دید در بازی امشب قادر خواهد بود نمایشی متفاوت نسبت به دو دروازه‌بان ملی‌پوش دیگر از خود به جا بگذارد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز