خبرگزاری کار ایران

۱۰ پنالتی برای ما گرفته نشده

فردین عابدینی:با احترام به استقلالی‌ها، دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۳۱

نفت آبادان رکورددار تساوی در لیگ برتر است که نه دوست دارد برنده زمین باشد و نه بازنده

به گزارش ایلنا،نفت آبادان رکورددار تساوی در لیگ برتر است که نه دوست دارد برنده زمین باشد و نه بازنده! این تیم با کسب 14 تساوی از 21 بازی، از تنها رقیبش (ماشین‌سازی) سبقت گرفته که باید منتظر پایان مسابقات نشست و آمار دو تیم را مورد بررسی قرار داد.

در این راستا گفتگویی با فردین عابدینی مدافع راست نفتی‌ها انجام دادیم که او اعتقاد دارد بدشانسی باعث شده بیشتر بازی‌ها را با تساوی به پایان برسانند.

چرا این همه تساوی؟!

باور کنید در اکثر بازی‌ها بدشانس بودیم که با تساوی زمین را ترک کردیم. نمونه‌اش همین بازی با سپیدرود که روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و کلی موقعیت هدر دادیم تا به گل مساوی برسیم. اگر ما از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم با اختلاف چند گل زمین را ترک کنیم.

شما هم از داوری‌ها ضرر کرده‌اید؟

خیلی! حدود 10 پنالتی ما را نگرفته‌اند که اگر نیمی از آنها را می‌گرفتند الان شرایط به مراتب بهتری داشتیم. انصافا داوری‌ها خیلی به ضرر نفت بوده ولی چون مربیان و بازیکنان ما کمتر اعتراض می‌کنند، به چشم نیامده وگرنه ما هم اگر مثل خیلی از تیم‌ها اعتراض می‌کردیم و سر و صدا به راه می‌انداختیم الان بیشتر به چشم می‌آمد.

از جمله تیم‌هایی هستید که خطر سقوط را احساس می‌کنید.

درست است که تیم ما هنوز خطر سقوط را احساس می‌کند ولی همه چیز دست خودمان است و اگر بازی‌های خانگی‌مان را ببریم حتی می‌توانیم تک‌رقمی هم بشویم. تیم ما فوتبال خوبی ارایه می‌کند ولی فقط نتیجه لازم را نمی‌گیرد.

همه چیز به دو بازی آینده مقابل پیکان و ذوب‌آهن بستگی دارد؟

اگر ما این دو بازی را ببریم خیال‌مان بابت همه چیز راحت می‌شود و دیگر دغدغه سقوط نخواهیم داشت. ما با شش امتیاز می‌توانیم با آرامش کامل به ادامه مسابقات فکر کنیم و دنبال تک‌رقمی شدن باشیم.

لیگ امسال به دو دسته تقسیم شده که پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگند و نه تیم هم برای سقوط نکردن و کسب رتبه مناسب در جدول. تو دوست داری کدام تیم قهرمان لیگ شود؟

من هم در استقلال بازی کرده‌ام و هم تراکتورسازی و دوست دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ شود. تراکتورسازی هم پتانسیل قهرمانی را دارد و هم هوادارانش حق‌شان است که پس از سال‌ها حداقل یک بار قهرمان لیگ شوند. البته دوست داشتم نفت قهرمان شود که شدنی نیست و کار از کار گذشته است.

نفت آبادان در نیم فصل چند بازیکن اصلی‌اش از جمله کرار و ایمانی را از دست داد ولی بازیکن خاصی جذب نکرد. آیا جدایی این دو بازیکن به تیم ضرر زد؟

هیچ کسی منکر توانایی‌های کرار و ایمانی نیست چون آنها از نفرات تاثیرگذار تیم بودند ولی نفراتی هم که به تیم اضافه شده‌اند فعلا مثل قبلی‌ها با تیم هماهنگ نشده‌اند و اگر هماهنگ شوند، قطعا شرایط تیم بهتر خواهد شد.

خارجی‌هایی که جذب شده‌اند کیفیت لازم را دارند؟

نفرات باکیفیتی هستند که فقط نیاز به هماهنگی دارند.

سرجیو را چطور مربی‌ای دیدی؟

مربی بسیار بادانشی است که هیچ موقع دوست نداشته تیمش ضدفوتبال بازی کند و باعث ناراحتی هواداران شود. هواداران نفت همگی فوتبال‌فهم هستند که همیشه دوست دارند تیم‌شان بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارد.

در تیم جا افتاده‌ای؟

من مدتی مصدوم بودم که چند وقتی است به ترکیب ثابت تیم برگشته‌ام و دوست دارم طوری کار کنم تا به شرایط چند سال پیش برگردم و خودم را ثابت کنم. من دو مصدومیت سخت داشتم که باعث شد از آمادگی‌ام فاصله بگیرم و کم کم دارم به روزهای خوبم برمی‌گردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز