خبرگزاری کار ایران

یک مصدومیت، سرنوشت فوتبال من را تغییر داد

فردین عابدینی: از 17 سالگی در استقلال بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۵۷

نفت آبادان پس از باخت مقابل استقلال تهران آماده بازی جام حذفی برابر سایپا می‌شود تا بتواند با حذف تیم علی دایی یک قدم دیگر به فینال نزدیک‌تر شود.

به گزارش ایلنا، نفت آبادان پس از باخت مقابل استقلال تهران آماده بازی جام حذفی برابر سایپا می‌شود تا بتواند با حذف تیم علی دایی یک قدم دیگر به فینال نزدیک‌تر شود.

نفتی‌ها بلافاصله بعد از این بازی باید در لیگ برتر به مصاف سایپا بروند که نارنجی‌پوشان دو هفته‌ای مهمان آنها خواهند بود.

در این رابطه گفتگویی با فردین عابدینی مدافع راست نفت صورت گرفت که سابقه بازی در استقلال و تراکتورسازی را دارد.

چطور شد سر از نفت آبادان درآوردی؟

من پس از تراکتورسازی به ماشین‌سازی رفتم که می‌خواستم در این تیم به فوتبالم ادامه دهم ولی متاسفانه اتفاقاتی در ماشین‌سازی افتاد که برخورد خوبی با من نشد تا به نفت آبادان بروم.

سرجیو شناختی از تو داشت؟

شناخت نداشت ولی فیلم بازی‌هایم را به او داده بودند که او هم خوشش آمده بود تا جذب نفت شوم.

در دفاع راست رقیب هم داری؟

رقیب ندارم ولی یک دوست دارم که حسین ساکی جوان است که در تیم ملی امید حضور دارد و از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید.

قبول داری اگر مصدومیت رباط صلیبی برایت رخ نمی‌داد، الان سرنوشت بهتری داشتی؟

من دو مصدومیت از ناحیه زانو داشتم که مدت طولانی دور از فوتبال ماندم تا کمی عقب بیفتم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد الان شرایط بهتری داشتم. البته من دو سال هم به سربازی رفتم که شرایط بدی در این تیم نداشتم و تیم را آسیایی کردیم اما همان مصدومیت سرنوشت فوتبالم را تغییر داد.

چند سال داری؟

من 27 سال سن دارم که خیلی‌ها فکر می‌کنند خیلی بیشتر از این است در حالی که این‌طور نیست و هنوز جوان هستم. من 17 سالگی در استقلال بازی کردم که اتفاقا آقای قلعه‌نویی نیز هر وقت من را می‌بیند در مورد سنم می‌گوید.

در استقلال هم خوب بودی ولی زیاد به چشم نیامدی.

من در پرستاره‌ترین تیم استقلال بازی کردم که آن زمان بازیکنان بزرگی در تیم بودند و حتی تا چهار تای آسیا نیز رفتیم ولی فدراسیون مثل پرسپولیس با استقلال همکاری نکرد تا به فینال نرسیم. هنوز یادم نرفته ما اصفهان بازی کردیم و بلافاصله رفتیم تایلند و بعد از تایلند رفتیم کره‌جنوبی بازی کردیم که همه این مسافرت‌ها 10 روز بود ولی پرسپولیس هفته‌ای یک بازی داشت که همه‌جوره با این تیم کنار آمدند. واقعا حیف شد که بهترین شرایط را برای فینالیست شدن از دست دادیم.

تو همیشه در تیم‌های پرهوادار بازی کردی. بازی کردن در تیم‌های پرهوادار سخت است یا راحت؟

هم سخت است و هم راحت؛ راحت از این جهت که حمایت هواداران همیشه انرژی مثبت می‌دهد و بازیکن با انگیزه کار می‌کند و سخت از این لحاظ که هواداران همیشه توقع دارند که تیم‌شان بهترین نتیجه را بگیرد و در کورس باشد. هواداران نفت آبادان هم که کاملا فوتبالی هستند و لحظه به لحظه شرایط تیم‌شان را دنبال می‌کنند.

سرمربی پرتغالی تیم را چطور می‌بینی؟

فوق‌العاده حرفه‌ای است و خود من خیلی چیزها از او یاد می‌گیرم. شما بازی‌های نفت را دنبال کنید متوجه می‌شوید که تیم او چطور بازی می‌کند و چقدر هواداران نوع بازی تیمش را دوست دارند.

در بازی با استقلال هم بد بازی نکردید ولی سه گل خوردید.

ما می‌توانستیم مثل خیلی از تیم‌ها دفاعی بازی کنیم و مساوی بگیریم ولی این کار را نکردیم و رو به جلو بازی کردیم که حتی می‌توانستیم گل هم بزنیم ولی شانس با ما یار نبود. البته گل زودهنگام نیز خیلی کار ما را سخت کرد که شاید اگر زود گل نمی‌خوردیم راحت نمی‌باختیم.

دو بازی با سایپا دارید که یکی در جام حذفی است و دیگری در لیگ برتر. در این رابطه صبحت می‌کنی؟

سایپا با اینکه در چند بازی اخیرش خوب نتیجه نگرفته ولی برای جام حذفی برنامه دارد و دیدید که مقابل استقلال هم چطور بازی کرد و توانست آنها را حذف کند. ما باید روی این بازی خیلی تمرکز کنیم و بتوانیم با شکست سایپا یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شویم. شک نکنید در زمین خودمان به دنبال صعود هستیم و نمی‌خواهیم به راحتی این فرصت را از دست بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز