خبرگزاری کار ایران

افشای دریافتی سولسشر به عنوان سرمربی دائمی منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۵۵

پس از انتصاب سولسشر به عنوان سرمربی دائم منچستریونایتد جزئیات قرارداد این سرمربی نیز منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پس از کسب نتایج درخشان و با عبور از سد پاریسن‌ژرمن و حضور در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا مدیران منچستر یونایتد اوله‌گانه سولسشر سرمربی موقت خود را به سمت سرمربیگری دائم این تیم ارتقا دادند و قراردادی جدید با این سرمربی نروژی به امضا رساندند.

قرارداد بازیکن سابق منچستر یونایتد که اکنون سرمربی این تیم شده است شامل حقوق 7.5 میلیون پوند در سال است که این رقم نصف قرارداد گران قیمت ژوزه میورینیو سرمربی پرتقالی سابق منچستر یونایتد است . مورینیو طبق قراردادش رقمی معادل 15 میلیون پوند در سال از منچستر حقوق میگرفت که او را به یکی از گرانترین سرمربیان جهان تبدیل کرده بود.

بازگشت درخشان شیاطین سرخ در پاریس پس از شکست 2-0 در اولدترافورد و روند فوق العاده این تیم در لیگ برتر انگلیس و علاوه بر آن رابطه‌ی خوب سوسلسشر با بازیکنان تیم از جمله فوق ستاره‌ منچستر یونایتد پل پوگبا از دلایلی بودند که مدیران منچستر یونایتد را مجاب به اتخاذ این تصمیم کرد.

وقتی مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد فاصله این تیم با رتبه چهارم جدول 11 امتیاز  بود که سولسشر توانست در طول 3 ماه این فاصله را به یک امتیاز برساند و شیاطین سرخ را در آستانه کسب سهمیه‌ی فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز